2024. december. 23., hétfő - Viktória.
hirdetés
hirdetés

Itt a HRKOMM Award online zsűrije

A HRPWR bemutatta a HRKOMM Award online zsűri tagjait, akik elsőként döntenek a HR versenyre beadott pályázatok sorsáról.

Hetedik alkalommal hirdetjük meg a HRKOMM AWARD-ot, amely a legrégebbi és legnagyobb hazai HR-kommunikációs megoldások versenye. Korábbi zsűritagjaink segítségével idén megújítottuk a kategóriarendszert, frissítettük az értékelési szempontokat és új, elismert szakmai bírálók is várják pályázataitokat. A HRPWR bemutatja az online zsűri tagjait, akik elsőként döntenek a HR versenyünkre beadott pályázatok sorsáról.

A HRKOMM Awardon a Magyarországon megvalósult, munkáltatói tevékenységhez kötődő kampányokat, kommunikációs aktivitásokat díjazzuk, a versenyre a potenciális és meglévő munkavállalókra, azok családtagjaira, közvetlen és közvetett környezetükre irányuló kommunikációs megoldások nevezését várjuk. A különböző cégek HR-rel és kommunikációval foglalkozó szakemberei, illetve ilyen tevékenységeket végző szolgáltató szervezetek, ügynökségek egyaránt megmutathatják legjobban sikerült munkáikat.

A versenyre olyan HR kommunikációs megoldásokkal lehet nevezni, amely 2022. július 1. és 2023. június 30. közötti időszakban, Magyarországon debütált.

A HRKOMM Award nyertesei és döntősei pontszerzők a HRPOWER HR/Toplistán!

Projektjeiteket, pályamunkáitokat versenyünkre, első körben 2023. augusztus 25-ig várjuk! További információk és nevezés ide kattintva.

Az online zsűri tagjai

► Arató Márk, kommunikációs vezető, Siemens Zrt.

A szakember 20 éves tapasztalattal rendelkezik a vállalati kommunikáció területén. Dolgozott ügynökségi és megbízói oldalon is, valamint külföldön egyaránt szerzett szakmai tapasztalatot.

► Belley Éva Csilla, HR VP, Deutsche Telekom IT Solutions

Évának közel 20 éves tapasztalata van ICT területen, ebből több mint 15 évet a Telekom csoportnál szerzett. Az elmúlt években a szolgáltatási egység vezető, üzletág-vezető pozíciókat töltött be, majd a vállalat transzformációjáért, valamint a teljes belső és külső kommunikációs tevékenységéért felelt. Több, a teljes céget érintő projektet és programot vezetett, mint például a cég átalakulása és kettéválása projektet, ami által az IT Services Hungary Deutsche Telekom IT Solutions lett, s ezzel együtt a cég teljes re-brandingjére is sor került.

Elkötelezett híve a digitalizációnak és az innovatív HR folyamatoknak, amelyek versenyelőnyt jelenthetnek a szoros munkaerőpiaci versenyben. Meggyőződése, hogy az adatvezérelt HR analitikával olyan stratégiai döntések hozhatóak amelyekkel a toborzás hatékonyságát, és a munkavállalói elégedettséget növelhetik.

► Erdei Katalin, HR vezető, Richter Gedeon Nyrt.

2001-ben kezdte HR-es karrierjét, és olyan multinacionális cégeknél dolgozott különböző pozíciókban, mint a Győri Keksz Kft., a Ferrero Magyarország, majd a Mars vállalatcsoport. Ez utóbbinál 2012-től vezetőségi tagként a magyarországi leányvállalatnál, 2015-től pedig a cégcsoport európai központjában, Németországban látta el nemzetközi HR menedzseri feladatait. 2018-ban érkezett a Richterhez, ahol igazgatóként irányítja a Richter globális HR, belső kommunikációs és Employer Branding tevékenységét.

► Erdődi Petra, HR executive, Wavemaker Hungary

Erdődi Petra a magyar média és kreatív piacon meghatározó szerepet betöltő Wavemaker HR vezetője. A Corvinuson végzett, nemzetközi kapcsolatok és szervezetfejlesztés szakirányokon, elég korán rájött, hogy utóbbi a neki való irány. 

Egyetem után nagyvállalati HR-en belső szervezetfejlesztőként és trénerként dolgozott, majd az akkori Invitel legnagyobb divíziójának business partnereként ismerkedett meg a telco iparággal. Ezután átigazolt a tanácsadói oldalra, 7 éven keresztül volt a Flow Consulting szervezetfejlesztési tanácsadója, trénere. Mivel útközben -fun fact- pék is lett, egyik nagyon kedves ügyfelévé vált a Jókenyér Pékség, így került ismét a vállalati oldalra, és lett a HR vezetőjük. Ez lehetőséget adott, hogy a gyártó, üzemi, és termelő szektorokba is jobban belelásson.

Jelenleg a Wavemaker HR vezetőjeként van lehetősége a korábbi sokszínű tapasztalatait új megoldásokba formálni, és egy nagyon szerethető és profi szervezetet még kiemelkedőbbé tenni.

Emberi erőforrások terén tág értelemben vett referenciamunkájának tekinthető a két gyereke, akik folyamatosan arra sarkallják, hogy vele együtt fejlődjön. Szeret tanulni. Az asztaláról pedig nem hiányozhat a kávés bögre. 

► Farkas Tünde, a Pannon-Work Csoport nemzetközi toborzási és közvetítési üzletágvezetője

Szakmai pályafutását 2003-ban On-site HR munkatársként kezdte a személyzeti szolgáltatások területén.

A Pannon-Work Zrt csapatát 2009 óta erősíti, ahol az évek során több területen próbálta ki magát. Kirendeltség-vezetőként kezdte, majd 2011 óta a Kelet-Magyarországi régió vezetői feladatait látja el. A harmadik országbeliek toborzására 2017-ben nyílt lehetősége, melynek folyamatainak kidolgozása mellett, az üzletág vezetése is feladatai közé tartozik.

A közvetítési üzletág vezetését 2019 óta látja el. Munkáját kiemelt hatékonysággal végzi, amihez hozzájárul közel 20 éves szakmai tapasztalata és dinamikusan fejlődő tanácsadói csapata.

Fontos számára az élethosszig tartó tanulás, az új kihívások keresése, hiszen a mai világban csak így lehet lépést tartani a folyamatosan változó körülményekkel.

►Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz; Elnökségi tag, Európai Employer Brand Szövetség

Horváth Ádám munkavállalói élmény fejlesztésen és vállalatok munkáltatói márkájának fejlesztésében szerzett másfél évtizedes vezetői tapasztalatot. 

Magyarország piacvezető employer branding ügynökségének társalapítója. A Brandfizz csapatával az Employer Brand International szervezésében 2017-ben megvalósult budapesti World Employer Branding Day házigazdája. Board tagként dolgozik az Európai Employer Brand Szövetségben. A Brandfizz munkáját 26 hazai és nemzetközi díjjal ismerték el. Horváth Ádám hazai és nemzetközi szakmai konferenciák előadója, munkáltatói márka stratégia építésében támogatta többek között az EY, Knorr-Bremse, NN, Telenor, Accor, Grandvision, Diageo, Jaguar LandRover, Coca-Cola, Thermo Fisher Scientific, KUKA, Heineken és KPMG márkákat.

„Azok a vállalatok, akik digiális transzformációban, új termék- vagy szolgáltatás fejlesztésében, növekedésben-terjeszkedésben gondolkodnak, stratégiai szinten kell dönteniük arról, hogy milyen munkahellyé akarnak válni. Hiábavaló az üzleti ambíció a board roomban, ha a versenytárs elhappolja a legjobb szakembereket, vagy magas a fluktuáció. Nemcsak jó munkahellyé kell válni, hanem annak is kell látszani. Hovatovább, ezt a piacnak is tudnia kell a cégemről. Az a tapasztalatunk számos iparágból, hogy a munkáltatói márka stratégia katalizátora lehet a már megkezdett vállalati jó gyakorlatoknak és üzletileg sem elhanyagolható 3-8x ROI értéket generál."

Ádám felsővezetői tanulmányai során megszerezte az INSEAD vezetői kommunikációs tanúsítványát, jelenleg executive management tanulmányokat folytat a bostoni MIT Sloan School of Management posztgraduális ACE képzésén.

► Kovács Ágnes, PR & Corporate Communication Lead, Microsoft

Kovács Ágnes Veronika PR- és vállalati kommunikációs vezető a Microsoftnál, jelenleg az Adriai térség 10 országááért és Törökországért felel. Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. A Microsoft előtt a telekommunikációs és nonprofit szektorban is dolgozott olyan nagyvállalatoknak és szervezeteknek, mint a Magyar Telekom vagy a C3 Kortárs Képzőművészeti Központ.

► Somogyi András, a Bosch csoport humán erőforrásért felelős alelnöke Magyarországon és az Adria régióban

Bemutatkozás hamarosan.

► Szeleczky Noémi, HR szakember

Szeleczky Noémi pályafutását 2008-ban Tata Consultancy Services Kft.-nél kezdte képzési területen, később Resource Management Group lead pozícióba lépett elő. Karrierje a Flextronics-nál folytatódott, ahol megismerte a Lean filozófiát és annak eszköztárát. Ezt követően több nagyvállalatnál is betöltött HR-vezetői szerepet, például az AXA Biztosítónál és a Schneider Electric Zrt.-nél, ezt követően 7 évig volt a Libri-Bookline HR-igazgatója. Noémi munkája során legfontosabb feladatának a felesleges bürokrácia elkerülését és a folyamatok egyszerűsítését tartja. A kor legnagyobb kihívása szerinte a munka és magánélet egyensúlyának megteremtése, ezért is elhivatott a négynapos munkarend mellett. Mindemellett fontosnak tartja, hogy a szakma iránt érdeklődő fiatalokat támogassa, ennek szellemében több vállalatnál is vezetett és működtetett pályakezdőknek szóló programokat. Egyetemi keretek között is segíti a jövő HR-generációjának szakmai felkészülését: mentor a Szegedi Tudományegyetemen, a Széchenyi István Egyetemen pedig óraadó tanárként van jelen.

► Tanczenberger Andrea, division leader, CHEQ

Tanczenberger Andrea ügyfélelégedettségi menedzserként csatlakozott a Talk-A-Bot csapatához 2022 áprilisában, és jelenleg a CHEQ divízió vezetője. 

Szervezetfejlesztési, belső kommunikációs tanácsadói és HR-es múltjából adódóan az a célja, hogy támogassa a vállalatok fejlődését, és segítsen kialakítani egy hatékonyabb, valamint automatizálható vállalati belső kommunikációt. Évek óta foglalkozik azzal a kérdéssel, hogyan lehet a vállalati kommunikációt és folyamatdigitalizálást chatbotokkal kivitelezni, miként lehet chatbot kommunikációval elkötelezett munkavállalókat szerezni, és ezáltal növelni a produktivitást.

A jelenlegi munkáját támogató értékes szakmai tapasztalatát olyan vállalatoknál szerezte, mint a General Electric, a Bonafarm vagy az Elcoteq, melyek mindegyikénél HR vezetői pozíciót is betöltött.

► Tóth Balázs, HR és kommunikációs vezető, Vajda Papír

Tóth Balázs közel 25 éve multinacionális és hazai nagyvállalatok HR vezetője. Az emberi erőforrás és a szervezetfejlesztés területeken végzett tevékenysége folyamatosan egészült ki több társterület ismeretanyagával: munka-, egészség-, és környezetvédelem, telephely-üzemeltetés, társadalmi felelősségvállalás, fenntarthatóság és mindezek kiemelt kommunikációja. Hiszi azt, hogy e területek együttes erővel nagy hatással vannak a munkavállalók hétköznapjaira, az együttműködés érdeklődéssel átszőtt megélésére. Így alakítjuk ki a munkavállalói élményt, a valódi kötődést – végső soron a szervezetbe és egymásba vetett bizalmat.

► Zahari József, HR igazgató, E.ON Hungária

Zahari József az E.ON Hungária csoport HR-igazgatója. A vállalatnál eddig 17 évet töltött, és a szamárlétrát végigjárva átfogó humán-erőforrási és vezetői tapasztalatot szerzett. Hisz a vezetői példamutatásban és a közös értékekben, és elkötelezett abban, hogy fenntartsa a felelős HR stratégiai szerepét a vállalat életében.

Célja, hogy a munkavállalók hangját meghallva az E.ON emberközpontú és empatikus munkahelyként lehetővé tegye a munkatársak szakmai kibontakozását, miközben a vállalat vezetői körének munkavállalóiélmény-központú szemléletformálását is célul tűzte ki. Kritikusan fontosnak tartja a munkamagánélet-egyensúly fenntartását, a munkatársak fejlődési lehetőségeinek biztosítását és megtartását, valamint a vezetői kompetenciák támogatását, és a tehetség- és utánpótlásprogramok finomhangolását.

Figyelmet fordít a HR-folyamatok ügyfélközpontú fejlesztésére, a hatékonyság növelésére és a digitalizáció előrehaladásának elősegítésére – legyen szó akár adminisztratív vagy toborzási, onboarding, képzési, javadalmazási és juttatási stb. folyamatokról. József értékként tekint a munkatársakkal való párbeszédre, mer a vállalati célokat szem előtt tartásával a véleményeket megismerve az elképzelésén változtatni, és hisz abban, hogy az E.ON a munkaerőpiacon is hiteles és transzparens kommunikációval tud versenyképes maradni.

► Zentai Annamária, Humán- és Szervezetfejlesztési Szakértői Központ Igazgató, OTP Group

Bemutatkozás hamarosan.

(forrás: HRPWR)

cimkék

hirdetés

Könyveink