hirdetés
hirdetés
2021. május. 13., csütörtök - Szervác, Imola.
hirdetés

Ezek lettek 2020 legjobb CSR projektjei a Doing Goodon

Az Év CSR Megoldása díjat az Unicredit Bank Lépj velünk! Társadalmi innovációs programja kapta, a kommunikációs ügynökség az ACG PRO volt.

hirdetés

Az első Doing Good: CSR Award versenyre több, mint 50 pályázat érkezett, ebből 26-ot juttatott döntőbe a zsűri. Az online eredményhirdetést január 28-án tartottuk, írja a Kreatív. A zsűri összesen öt Kategóriagyőztes és kilenc Special mention kiemelést osztott ki. 

Doing Good: CSR Award
A felelős és fenntartható vállalkozások, a társadalmi ügyekbe beleálló márkák, a közösségért tenni kívánó projektek egyre hangsúlyosabban jelennek meg világszerte. A koronavírus okozta járvány csak felerősítette a már elindult trendeket: a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában. A PPH Media szerkesztőségeiben 2020-ban annyi felajánlással találkoztunk, hogy elindítottuk a Doing Good oldalt. Ezért is kezdeményeztünk új versenyt. Szeretnénk, ha a cégek megmutatnák: a CSR-ral valóban lehet jót tenni.

A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:

  • Mennyire releváns a projektben megfogalmazott cél össztársadalmi szempontból?
  • A megfogalmazott célokat elérték-e?
  • Kiderül a pályázatból, hogy a vállalat mindennapi tevékenysége azonosul a pályázatban szerepeltetett célokkal?

A döntőbe került alkotások mindegyike szóba került az online díjátadón, a Kategóriagyőztes alkotásokat külön is levetítettük.

 

Az összes díjazott:

I. VÁLLALATI ÜGYEK

1. Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések

DÖNTŐS
Pályázat: Töltsd újra energiával!
Pályázó: TIGÁZ Zrt.
Kommunikációs ügynökség: Civil Impact, Impact Works

2. Együttműködésen alapuló nonprofit projektek

KATEGÓRIAGYŐZTES
Pályázat: InternetMost kutatás a Telekom és a Hintalovon Alapítvány együttműködésében
Pályázó: Magyar Telekom

DÖNTŐS
Pályázat: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt – „Online tanítok” program
Pályázó: Telenor Magyarország

II. SZOCIÁLIS ÜGYEK

1. Képessé tétel és közösségfejlesztés, tanulási folyamatok

KATEGÓRIAGYŐZTES
Pályázat: Telenor HiperSuli
Pályázó: Telenor Magyarország

SPECIAL MENTION
Pályázat: LEGYÉLTEIS! MOST GENERÁCIÓS
Pályázó: Magyar Telekom

DÖNTŐS
Pályázat: #énjövőm – Fiatalok munkavállalását támogató program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország

DÖNTŐS
Pályázat: KiDS
Pályázó: Sanofi

2. Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése

KATEGÓRIAGYŐZTES
Pályázat: Lépj velünk! Társadalmi innovációs program
Pályázó: UniCredit Bank
Kommunikációs ügynökség: ACG PRO

SPECIAL MENTION
Pályázat: Koronázatlan hősök
Pályázó: CIB Bank

SPECIAL MENTION
Pályázat: Nők Lapja a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek a Central Médiánál, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével
Pályázó: Nők Lapja magazin

SPECIAL MENTION
Pályázat: Vodafone nőnapi kampány
Pályázó: Vodafone Magyarország
Kommunikációs ügynökség: ACG PRO

DÖNTŐS
Pályázat: Giving Friday
Pályázó: dm Kft.

DÖNTŐS
Pályázat: Libri – Mesepont
Pályázó: Libri-Bookline

3. Értékmentő, értékátadó tevékenységek (kulturális értékmentés, gyerekesély, Z generáció, mint célcsoport)

SPECIAL MENTION
Pályázat: #MutasdMeg – romboljuk le a szépségről kialakult sztereotípiákat!
Pályázó: Unilever Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Mindshare

4. Eseti megoldások, rövid távú projektek, egyszemélyes projektek


DÖNTŐS
Pályázat: Budapest Park Dallamképek
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

III. KÖRNYEZETI ÜGYEK

1. Fenntarthatósági nonprofit projektek


DÖNTŐS
Pályázat: Ökotanterem
Pályázó: DS Smith Packaging Hungary
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Fenntartható projekt (pl.: rendezvény, iroda, kommunikáció)

DÖNTŐS
Pályázat: E.ON EnergiaKaland program - Az energia értékes, az energia érdekes
Pályázó: E.ON

SPECIAL MENTION
Pályázat: Warming, Warming
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

3. Energia és hulladékgazdálkodást érintő projektek

KATEGÓRIAGYŐZTES
Pályázat: Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes
Pályázó: Tesco Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Morpho

SPECIAL MENTION
Pályázat: MEKH Energiakövetek
Pályázó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

IV. INTEGRÁLT CSR/IMPACT BEFEKTETÉSEK

1. Integrált CSR projekt megvalósulása


KATEGÓRIAGYŐZTES
Pályázat: Kezdd kicsiben!
Pályázó: dm Kft.

SPECIAL MENTION
Pályázat: Az AVON 2019-es mellrák elleni, integrált kampánya
Pályázó: AVON Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Well PR, Ganzler Orsolya külső tanácsadó

DÖNTŐS
Pályázat: Hulladékmentes Világ stratégia és Hulladékmentes Tisza Program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország

DÖNTŐS
Pályázat: A K&H társadalmi szerepvállalása a Covid-19 idején
Pályázó: K&H Bank és Biztosító

DÖNTŐS
Pályázat: Ésszel Iszom / Badily - Felelős alkoholfogyasztás edukációs program a jövő felnőtt generációja számára
Pályázó: Dreher Sörgyárak
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Új termék, szolgáltatás, technológia bevezetése

SPECIAL MENTION
Pályázat: Akadálymentesség, mint társadalmi ügy és üzleti előny
Pályázó: Acces4you

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

cimkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés

Könyveink