Az Év 5 csillagos orvosa és rendelője díjai
A páciensek idén is döntöttek: a VII. Nagy Magánpraxisnap záróakkordjaként átadták a 2017-ben alapított elismerés idei díjait.
A privát egészségügyi szektorban a szolgáltatók közötti versenyben egyre nagyobb jelentőséggel bír a magánrendelőről vagy magánkórházról kialakult kép. Ennek szerves része a páciensek által leadott értékelés. Friss kutatások igazolják, hogy a páciensek utánaolvasnak a klinikának, orvosnak, hogy más páciensek tapasztalatát, véleményét megismerjék még az orvosválasztás, bejelentkezés előtt.
Múlt pénteken, a VII. Nagy Magánpraxisnap záróakkordjaként átadták a 2017-ben alapított elismerés idei díjait. A FoglaljOrvost.hu Év 5 csillagos orvosa kategóriában Dr. Gurvitz Yair dunakeszi radiológus nyert, az Év 5 csillagos magánrendelője díját Dr. Magyar Attila nőgyógyász vihette haza. A 2024-ben leadott páciensértékelések alapján az egészségügyi központok versenyében a budapesti 2B Medical diadalmaskodott, a 15 főnél több orvost foglalkoztató magánintézmények közül pedig a nagy múltra visszatekintő G1 Intézet vehette át az elismerést.
A verseny minden díjazottja kategóriájában a legtöbb alkalommal, a legmagasabb osztályzatot érdemelte ki a páciensvélemények összegzése alapján, az idei évben.
Ahogy a kereskedelem szinte minden területén a vásárlók már megszokták, hogy részletes értékelésre késztetik őket, úgy vált teljesen természetessé, hogy az orvosi vizit után a klinikát, a szakorvost is értékeljék a páciensek. Az interneten, minden területen, széles körben elérhető értékelések megmutatják, koránt sem igaz, hogy csak a rosszat írják meg vásárlók, páciensek, nincs ez másképp a FoglaljOrvost.hu felületén sem, ahol idén az online értékelések száma meghaladta a 100 ezret.
Amikor a Foglaljorvost.hu közel másfél évtizede elindult, a páciensek választását segítendő, az alapítók beépítették a felületbe az értékeléseket, ami fontos motorja a páciensközvetítő rendszernek, foglalja össze Wirth Tamás ügyvezető igazgató. Amikor a páciens dönt, sok minden befolyásolja, az orvos elérhetősége, bemutatkozója, a szabad időpontok, valamint az, más páciensek hogyan élték meg a szakemberrel való találkozást. Az online értékeléseket már nem kellemetlenségként, hanem jelentős támogatásként élik meg a privát egészségügyi szolgáltatók. A több tízezer értékelést látva az elvárások nem változtak, a páciensek döntő többsége az empátiát, minőségi tájékoztatást keresi orvosában.