A Harvard Medical School kutatói a magas feldolgozottsági szintű élelmiszerek fogyasztásának egészségre gyakorolt hatásait vizsgálták, eredményeiket a Neurology folyóiratban publikálták.
Svájci kutatók a The British Medical Journal hasábjain megjelent cikkükben közölték egy randomizált kontrollos klinikai vizsgálat eredményeit, amelyben egy telefonos applikáció alkoholfogyasztásra gyakorolt hatását értékelték 1770 egyetemista körében.
Vizsgálatok összefüggést mutatnak az elfogyasztott élelmiszerek feldolgozási szintje és az egészségi állapot, illetve a korai halálozás között, írja a G7.