Nem sikerült kihasználni a felkészülésre szánt időt, így Magyarország – más tagállamok mellett – meglehetősen rosszul áll az Európai Unió egészére vonatkozó egységes adatvédelmi szabályozás bevezetésével – derült ki a Medical Tribune február 15-ei konferenciáján.
Jogszerű adatkezelés a gyógyszermarketingben. Részletszabályok és gyakorlati megoldások a GDPR hatálybalépése után. Ebben a témában szervezi a Medical Tribune februári konferenciáját.
2014-től be kell számolnia valamennyi gyógyszer- és segédeszköz-gyártónak az USA-ban arról, hogy mennyi pénzt fizettek ki egészségügyieknek a megelőző évben – idézi fel az Origo.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) három eljárásban állapított meg jogsértést probiotikus készítmények reklámozásával kapcsolatban, ezért összesen 6.090.000 forint bírságot szabott ki.
Tovább lehetne még szigorítani a gyógyszermarketing szabályain - mondta Szócska Miklós egészségügyi államtitkár pénteken Budapesten – tudósított az MTI.
A kormányszóvivő közlése szerint a cél az, hogy csak a valóban hatékony terápiákat támogassák, hogy a gyógyszertámogatásra fordított összegeket okosabban lehessen felhasználni, és a kifizetett pénzek valóban a betegek gyógyulását segítsék.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?