hirdetés

„Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XV. Országos Konferencia benne: ,,Marketing, public relations és reklám a patikákban’’Szimpózium

  • Téma - Topic: Az egészségfejlesztés-megelõzés, mint társadalmi befektetés - avagy az információ nevel(het) • Az egészségügyi kormányzat és az -intézményrendszer kommunikációja • A kommunikációs munka hatékonyságának mérése • A hatékony kommunikáció vs. manipuláció • Etika és hatékonyság a kommunikációban • A public relations és a CSR viszonya • Új utak, új technikák, új felületek az online- és az ,,offline’’ világban • Gyógyszermarketingen innen és túl (az egészségipar különbözõ területeinek marketingje és sajátosságai, a gyártói kommunikáció jelene és jövõje a változó jogszabályi környezetben) • Miért lenne szüksége a betegeknek (felhasználóknak) hatékony kommunikációra a gyógyászati segédeszközök kapcsán?
  • Hivatalos nyelv - Language: Magyar - Hungarian
  • Szervezõ és tudományos információ - General and Scientific information: Várhegyi László, É + L Kongresszus- és Kiállításszervezõ Kft. 1081 Budapest Kiss József u. 4.
    Tel./Fax: 313-2027
    E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Weboldal címe: www.euuzlet.hu/kommunikacio
hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30    
 
hirdetés

A környéki idegrendszer megbetegedéseit összefoglaló néven neuropátiáknak hívjuk. A neuropátiák jóval gyakoribbak, mint a központi idegrendszer betegségei, mégis méltatlanul a neurológia „perifériáján” helyezkednek el.

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.