Nem díjakat akartunk nyerni, hanem megmutatni azt, hogy többet tudunk nyújtani a megszokottnál – mondja az Alma Gyógyszertárakat franchise rendszerben működtető Patika Management Kft. ügyvezető igazgatója, dr. Lázár Szabolcs, akit arról kérdeztünk, miben látja az Alma Diabétesz Program sikerét, amellyel bronzérmet nyertek a 10. Prizma Kreatív PR Díj pályázatán, a társadalmi felelősségvállalás kategóriában.
A várakozásokon túlmutatóan is sikeres és eredményes a Hungaropharma leányvállalataként ismert Patika Management Kft. diabéteszprogramja, amelyet tavaly augusztusban indítottak el az általuk franchise-rendszerben működtetett Alma Gyógyszertárakban.
Tizenkét kórház teszteli az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Teret, amint az országgyűlés elfogadja az őszi egészségügyi salátát, 2017-től pedig minden egészségügyi adminisztráció elektronikusan működik.
Az új, franchise modellben működő szisztéma kedvelt lesz az önállóan működő gyógyszertár-tulajdonosok körében – reméli az Alma Gyógyszertárak management cégének területi vezetője, akit a PharmaOnline kérdezett.
November 14. a Diabétesz Világnapja. A betegség terjedésére Magyarországon a héten zajló Egy Cseppes Patikahéttel és a vasárnapi Egy Csepp Világnappal hívják fel a figyelmet.
A korábban márkahű vásárlók egyre inkább árérzékennyé válnak. A vényköteles és a vény nélküli készítmények forgalma egyaránt lelassult az elmúlt években, annak ellenére, hogy akad gyógyszertár, ahova hetente 30-40 patikalátogató is bejelentkezik a gyártók képviseletében.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?