A weben is gyógyít a személyesség
Hiába a webes szakmai fórumok rengetege, az emberek egyre gyakrabban igénylik, hogy a szakemberek személyesen segítsenek nekik a döntések meghozatalában – írja az SG.hu.
A felhasználóknak ugyan számos alkalmazás és adatok tömege áll a rendelkezésére, azonban ezek nem helyettesíthetik a személyes kapcsolatokat - erre az eredményre jutott a Steria Mummert Consulting tanácsadócég. Az emberek leginkább azért becsülik az ilyen kapcsolatokat, mert lehetővé teszik a részletes terméktanácsadást; e lehetőséggel a megkérdezett személyek 89 százaléka él. A megnövekedett információéhség csillapítására a honlapok, fórumok és árösszehasonlító portálok nem elegendőek. A fórumok, blogok és közösségi hálózatok csupán az esetek 22 százalékában jelentenek hasznos segítséget.
"Az online információáradat egyre jobban összezavarja az ügyfeleket, ők iránymutatást keresnek és ezt egyre inkább a személyes beszélgetésekben találják meg. Az ügyfélszolgálati vagy terjesztési munkatársakkal folytatott eszmecserét nem feltétlenül a boltokban kell lefolytatni, hiszen panaszok esetében egyre elterjedtebb a telefonos megoldás, online esetekre pedig ott vannak a közösségi oldalak és a chatek" – olvasható az sg.hu-n.