Várakozás nélkül intézhetik ügyeiket a kórházban a dolgozók
HR Ügyfélszolgálati Irodát nyitott a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház a munkatársak számára, írta a BOON.
A főigazgatóság épületének földszintjén kapott helyet az iroda, amely február 6-tól várja a dolgozókat.
Ahhoz, hogy betegeket tudjanak gyógyítani, számos szervezeti egységre van szükség, ez az úgynevezett back office, ebbe a körbe tartozik a HR igazgatóság is – mondta dr. Révész János, a kórház főigazgatója, jelezve: az elégedettségnövelés része az ügyfélszolgálati iroda létrehozása. Lényege, hogy előre foglalt időpontban, gyorsan tudják ügyeiket intézni a kórház dolgozói.
A jogviszony kezdetétől a befejezéséig minden munkával kapcsolatos üggyel fordulhat az ügyfélszolgálathoz a dolgozó – emelte ki Szendi József munkaügyi és HR igazgató, aki szerint könnyen kezelhető felületen, az intézmény belső intranet hálózatán lehet időpontot kérni. Két ügyintéző hétfőtől-csütörtökig 8 és 14 óra között, pénteken 8 és 12 óra között fogadja az ügyfeleket. Egyelőre az első két órában időpontfoglalással, ezt követően 14 óráig időpont foglalása nélkül fogadják a munkatársakat.
Néhány azok közül, amelyeket ebben az irodában kezelnek majd: kedvezményes utazási utalványok, igazolványok, SZJA-val kapcsolatos nyilatkozatok, elszámolások (M30) nyomtatása, postázása, a CSED, GYED, folyósításához szükséges iratok beszerzése, és megküldése a munkaügyi referens részére, munkáltatói igazolások elkészítése, illetve igazolás kiállítása az egészségügyi tevékenység végzéséről.