Ready: a járványhelyzethez legjobban alkalmazkodókat keresik
A Kreatív és a Vodafone Magyarország közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat – „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd.
Az elmúlt hónapok eddig nem látott kihívások elé állították az egész társadalmat – magánszemélyeket és az üzleti élet szereplőit egyaránt. Ezek leküzdése nagyfokú rugalmasságot és sokszor emberfeletti teljesítményt igényelt – az így megvalósított megoldásokat, szolgáltatásokat, újításokat és élettörténeteket hivatott bemutatni és díjazni a Vodafone és a Kreatív Ready elnevezésű pályázata.
„Az idei év rámutatott, hogy a holnap sokszor váratlan kihívásokat tartogat. Szerencsére sokan vannak azok, akik innovatív gondolkodásukkal, rugalmas hozzáállásukkal bizonyították, hogy képesek túllendülni nehéz és váratlan helyzeteken. Készen álltak akkor, amikor gyorsan kellett lépni. A Ready pályázattal szeretnénk elismerni ezt a rátermettséget, ezért úgy döntöttünk, megosztjuk azt, ami a sajátunk: a szlogenünket. Mert a Ready most mindenkit megillet, aki sikeresen túllépett az akadályokon” – mondta el Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettese.
„A Ready pályázattal szeretnénk lehetőséget biztosítani az üzleti élet szereplőinek és a magánszemélyeknek, hogy megosszák történetüket és ezáltal másokat is inspiráljanak. Legyen szó akár vállalkozásokról, akik egyik napról a másikra alakították át szolgáltatásaikat, vezettek be teljesen új megoldást vagy magánszemélyekről, akik szakmát váltottak és teljesen új területen próbálták ki magukat” – nyilatkozta Vándor Ágnes, a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője.
A szervezők a pályázatokat két – üzleti és egyéni – kategóriában várják. Üzleti pályázók részéről olyan megvalósított megoldásokkal, termékekkel, szolgáltatásokkal vagy digitális újításokkal lehet pályázni, amelyek segítettek a vállalkozásoknak, vállalatoknak működésük fenntartásában, vagy eredményeik növelésében 2020 első felében, és a cég vagy ügyfelei számára értéket teremtettek. Egyéni pályázók esetén olyan élettörténeteket várnak, amelyek a nehézségek sikeres leküzdéséről szólnak a munkahellyel és munkával kapcsolatban, és megoldásorientált, optimista hozzáállásuk által inspirálóak lehetnek mások számára is.
A pályázatra 18. életévüket betöltött magánszemélyek, valamint nonprofit és profitorientált cégek is jelentkezhetnek – cégmérettől és társasági formától függetlenül. Egy személy vagy szervezet több pályázatot is benyújthat. A nevezés mindkét kategóriában díjmentes.
A Ready pályázattal kapcsolatos információk és a jelentkezési lap a következő linken érhetők el: https://ready.kreativ.hu/
Pályázati időszak: 2020. augusztus 12. – 2020. szeptember 25.
Üzleti pályázatokat értékelő zsűri:
Ágoston László – MEET társalapító, business design tanácsadó
Éberling Judit – a Vodafone Business Kis- és középvállalati marketing és értékesítési igazgatója
Godár Esztella – Marketing igazgató, Festo Kft.
Halácsy Péter – CEO at Budapest School, a Prezi társalapítója
Papp Gábor – média- és marketingszakember
Pistyur Veronika – Bridge Budapest ügyvezetője, Startup Hungary
Soós Gergely – Neo Interactive alapítója, online szakember és online befektető
Starcz Ákos – Dialogue Creative Company igazgatója
Vándor Ágnes – a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője
Várkonyi Balázs – az eMAG Magyarország és az Extreme Digital ügyvezető igazgatója
Egyéni pályázatokat értékelő zsűri:
Juhász Péter Tibor – a Vodafone Márkaigazgatója
Szigeti Péter – a 24.hu digitális lapigazgatója
Vándor Ágnes – a Kreatívot kiadó PPH Media ügyvezetője