hirdetés
2020. szeptember. 20., vasárnap - Friderika.
hirdetés

Nyolc szakrendelőben értékelhetik a betegek az ellátást

Egyelőre próbaüzemben, de elkezdte az egészségügyi ellátórendszer értékelését a Jobbulást! Alapítvány, írja a Népszava.

hirdetés

Nyolc szakrendelőben kérik arra a betegeket, hogy a vizsgálatok után számoljanak be tapasztalataikról. A civil szervezet közelmúltban létrehozott internetes oldalán egyebek mellett arra válaszolhatnak a páciensek: Mennyire bántak velük tisztelettel? Kaptak-e megfelelő tájékoztatást az ellátásukról? Bevonta-e őket az orvos a terápiájukkal kapcsolatos döntésekbe? Volt-e szappan, WC-papír a mosdóban? Ajánlanák-e az adott szakrendelést barátaiknak, ismerőseiknek?

A felmérést indító civil szervezet – amelyet két orvos, Pákó Judit és Hegedűs Zsolt, valamint Kalmár István informatikus, egészségügyi menedzser alapított két éve – célja, hogy a felméréssel hozzájárulhasson az ellátás minőségének javításához. Pákó Judit, az alapítvány kuratóriumának elnöke a Népszavának úgy fogalmazott: a szállásfoglalásnál vagy a webáruházaknál jól bevált online értékelések akár az egészségügyben is szemléletváltást hozhatnának. Épp ezért az értékelhető intézmények körét az ősztől jelentősen bővítik, októbertől már az összes hazai szolgáltató, így már a kórházak is értékelhetővé válnak portáljukon. A felmérés készítői később a kérdések körét is kibővítenék. Míg most a betegek csak általános kérdésekre válaszolhatnak, később a gyógyítás minőségét is értékeltetnék velük.

(forrás: Népszava)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés

Könyveink