hirdetés
2019. november. 22., péntek - Cecília.
hirdetés

A Jump Consulting üzemeltetheti a budaörsi rendelőt

Lezárult a Budaörsi Önkormányzat által a Budaörsi Egészségügyi Központ 10 éves üzemeltetésére kiírt közbeszerzési eljárás. A feladatellátási szerződést a város azzal a Jump Consulting Kft.-vel kötötte meg, amely 2016 novembere óta ideiglenesen üzemeltette az intézményt, és már eddig is jelentős fejlesztéseket hajtott végre.

hirdetés

Lezárult a Budaörsi Egészségügyi Központ 10 éves üzemeltetésére vonatkozó közbeszerzési eljárás. A pályázaton három társaság indult, a tárgyalásos szakaszig a Jump Consulting jutott el. Az önkormányzat és a cég közötti tárgyalások eredményesen zárultak, a felek 2018. január 1-jei hatállyal megkötötték az üzemeltetési szerződést.

A rendelő üzemeltetését a társaság 2016 novemberében vette át, amikor az önkormányzat visszaélések gyanúja miatt szakított a korábbi üzemeltetővel, az Europ-Med Kft.-vel. A Jump az átmeneti időszakban is számos beruházást eszközölt az intézményben. Felújította a fogadóteret és a bejáratot, átszervezte és hatékonyabbá tette a betegirányítást, valamint több új orvosi műszert és berendezést vásárolt, összesen mintegy 150 millió forint értékben. A rendelőben nemrég nyílt meg az új gasztroenterológiai rendelő, korszerű vizsgálati eszközt kapott a vállsebészet és a szemészet, országos központi minősítést kapott a gyermekortopédia, viselhető vércukormérő készülékekkel szerelték fel a diabetológiai rendelőt.

„Továbbra is mindent megteszünk azért, hogy javítsuk a rendelőintézet ellátási képességét, hatékonyabbá tegyük a betegutakat, és csökkentsük az előjegyzési időket, lehetőleg minden ellátási területen” – mondta a szerződés aláírása alkalmából Zsákai Zoltán, a Jump Consulting ügyvezetője. Az igazgató szerint eddigi legnagyobb eredményük, hogy Gamal Eldin Mohamed orvos igazgató vezetésével megőrizték az orvosi kart és az ápoló személyzetet. „Budaörsön nincs elvándorlás, sőt új orvosokat tudtunk szerződtetni olyan fontos területekre, mint a gasztroenterológia vagy az országosan is kiemelkedő hatékonysággal működő egynapos sebészet” – jelezte az ügyvezető igazgató.

„A hosszú távú feladatellátási szerződés nemcsak a budaörsieknek és a környéki településeken élőknek jelent biztonságot, hanem a Jump számára is kiszámítható feltételeket teremt" – mondta Zsákai Zoltán. – "A következő időszakban egységesíteni kívánjuk az alap- és szakellátásban használt betegirányítási szoftvereket, ami az előjegyzési idők további csökkenését eredményezheti. Még 2018-ban megkezdjük a rendelő Kossuth Lajos utcai épületének szakaszos felújítását, ami logisztikailag is nagyon komoly feladat, hiszen a rekonstrukciót úgy akarjuk lebonyolítani, hogy semmilyen szakellátást ne kelljen szüneteltetni, és a hozzánk forduló betegeknek ne okozzunk szükségtelen kényelmetlenséget” – nyilatkozott a közeljövő feladatairól a cég ügyvezetője.

A közbeszerzési eljárást Budaörs város önkormányzata mint ajánlatkérő 2017. április 12-én indította meg „közfinanszírozott járóbeteg-szakellátási feladatok, valamint alapellátásként iskola-egészségügyi ellátás, foglalkozás-egészségügyi alapellátás és központi ügyeleti szolgálat működtetése az önkormányzattal kötött feladatellátási szerződés keretében” feladatmeghatározással. A mostani szerződéskötés ennek a folyamatnak a végére tesz pontot.

(forrás: AdSense Kft.)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés

Könyveink