hirdetés
hirdetés
2019. október. 17., csütörtök - Hedvig.
hirdetés

Gazdára talált az Év 5 csillagos orvosa és rendelője díj

Az idén alapított, hagyományteremtő díjat az Év 5 csillagos orvosa kategóriában dr. Hunka Rezső budapesti nőgyógyász, míg az Év 5 csillagos rendelője díjat az Antemed Poliklinika nyerte el.

Kapcsolódó cikkek

A privát egészségügyben különösen fontos, mennyire sikerül a rendelést professzionálisan és komfortosan kialakítani, milyen orvosokat sikerül igazolni, és végső során hogyan vélekednek a rendelőről és orvosról a páciensek. Ma már elkerülhetetlen, hogy a vélemények online formában is megjelenjenek, és igénylik is azt az orvosválasztás előtt állók: a bejelentkezés előtt a páciensek több, mint ¾-e utánaolvas az orvosnak.

Az idén alapított, hagyományteremtő díjat az Év 5 csillagos orvosa kategóriában dr. Hunka Rezső budapesti nőgyógyász, míg az Év 5 csillagos rendelője díjat az Antemed Poliklinika nyerte el.

A privát egészségügyre nyitott páciensek fő motivációja az emberséges bánásmód és az orvossal töltött minőségi idő iránti igény, bár a gyorsaság, rugalmas időpont-foglalás és a részletes információ sem elhanyagolható. Ha figyelembe vesszük, hogy a páciensek ¾-e az empátiát keresi és várja el orvosától, rögtön megértjük, miért értékelődtek fel ennyire a szubjektív vélemények.

Az orvos megítélésében – privát egészségügyi környezetben – szerepet játszik a környezet és személyes megjelenése ugyanannyira, mint szakértelme, viselkedése és megbízhatósága, derült ki nemzetközi kutatásokból, a verseny során az ellátás minőségét, a hozzáállást és a megfelelő tájékoztatást osztályozták a szakorvosi szolgáltatást igénybe vevő páciensek. A rendelő megítélése ennél komplexebb, nem csak a szakorvosi kínálat számít, előtérbe kerül a hangulat, a tisztaság és megközelíthetőség, de a döntő faktor általában a személyzet megítélése.

Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a díj objektív, és a praxist leginkább megítélni tudó páciensektől származik. Online foglalási rendszerünkben évi 40 ezer páciensnek segítünk orvosát megtalálni, és évente több, mint tízezer páciensvélemény születik. Rendkívül fontos szempontnak tartjuk, hogy a páciensek részletesen kifejthessék véleményüket a rendelőről, orvosról. Az átlagtól eltérő véleményeknek, kritikáknak minden esetben utánajárunk, mindkét felet meghallgatjuk, így garantálva, hogy a szubjektív vélemények hitelesek maradjanak – mondta el a díjat alapító FoglaljOrvost.hu vezetője, Straub Fanni. A verseny két díjazottja kategóriájában a legtöbb alkalommal, a legmagasabb osztályzatot érdemelte ki a páciensvélemények összegzése alapján.

A díjat a II. Nagy Magánpraxis Napon, október 6-án adják át a díjazottaknak.

(forrás: MedicalOnline)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés
hirdetés

Könyveink