Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.
A Medical Tribune és a Kreatív Csoport először hirdeti meg a BetegEdukációs Programok versenyét. A verseny célja, megtalálni a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítani.
Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).
A Gyógyszerkommunikációs konferencia témája a betegkommunikáció, részletesebbenitt olvashat róla.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?