Napjainkban erősödik az online marketing. A gyógyszeriparban a promóció területén is egyre inkább megjelenik a tudatosság, vannak azonban olyan gyakorlatok, amelyek nem feltétlenül kompatibilisek a jelenlegi jogi szabályozással.
Álhírek, forráskritika, önszabályozás és notifikáció. Jogszabályok és ellenőrzési tapasztalatok. Együtt gondolkodnak a gyártók, a nagykereskedők a hatóságok és az önszabályozást minden patikára kiterjeszteni szándékozó Magyar Gyógyszerészi Kamara.
A magyarok többsége hatásosabbnak tartja az alternatív gyógyítási formákat, mint a hivatalos orvostudományt, nem igazán szereti a gyógyszergyárakat, és szilárdan hisz akár többszörösen megcáfolt egészségügyi téveszmékben is.
A nagy sikerű rendezvényünketfolytatva ismét konferenciárainvitáljuk a gyógyszeripar szereplőit – elsősorban az étrend-kiegészítők gyártóit és forgalmazóit.
Annak ellenére, hogy „a szakma lázad a nagyobb rendezettség érdekében”, és lényegében mindenki számára is ez volna jó, mindmáig csak adatbázis-kezdemények vannak a hazai étrend-kiegészítők piacán.
Tavalyi nagy sikerű rendezvényünketfolytatva ismét konferenciárainvitáljuk a gyógyszeripar szereplőit – elsősorban az étrend-kiegészítők gyártóit és forgalmazóit. Tavaly a védjegy által garantált, a piac tisztulását segítő tanúsítási eljárásban rejlő lehetőségről beszélgettünk. Mostani rendezvényünkön azt járjuk körbe, kik és mit tehetnek, kitől mit érdemes tanulniuk ahhoz, hogy a gyógyszeripar presztízse ne csökkenjen.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?