Október eljesén, a Gyógyszerkommunikációs konferencián Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary ügyvezető igazgatója adta át a BetegEdukációs Projektek versenyények díjait.
Harminchárman pályáztak a Medical Tribune és a Kreatív Csoport BetegEdukációs Programok (BEP) versenyére, melynek nevezési időszaka szeptember 7-én este zárult.
Bizonyított tény, hogy a professzionális terápiatámogató programoknak köszönhetően a megfelelően és folyamatosan tájékoztatott, terápiájukat hosszú távon betartó páciensek milyen szerteágazó előnyöket hordoznak.
Bizonyított tény, hogy a professzionális terápiatámogató programoknak köszönhetően a megfelelően és folyamatosan tájékoztatott, terápiájukat hosszú távon betartó páciensek szerteágazó előnyöket hordoznak.
Lehet lojális a beteg a gyógyszeréhez? Az orvoslátogató vagy a reklám győzi meg jobban az orvosokat? Hány webkamera jön ki egy gyógyszercég marketingbüdzséjéből?
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?