A Medical Tribune és a Kreatív Csoport először hirdeti meg a BetegEdukációs Programok versenyét. A verseny célja, megtalálni a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítani.
Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).
A Gyógyszerkommunikációs konferencia témája a betegkommunikáció, részletesebbenitt olvashat róla.
komplex terápia-támogató programok edukációs elemei
életmód változást támogató edukációs programok
A verseny során a zsűri komplexen értékeli a projekteket, ötvözve a kreativitást, az újszerűséget, a stratégiai gondolkodást, a kivitelezés minőségét és a hatékonyság szempontjait.
A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során:
stratégia: 30%
hatékonyság: 30%
kreativitás és újszerűség: 20%
kivitelezés: 20%
Az integrált kategóriában: stratégia: 25%, hatékonyság: 25%, integráltság: 20%, kreativitás és újszerűség: 15%, kivitelezés: 15%
Pályázók köre:
A BEP versenyre pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett kommunikációs ügynökség, illetve betegedukációs tevékenységet végző vagy ilyet megrendelő gyógyszeripari és egyéb cég.
Beküldendő munkák:
A versenyre 2013. augusztus 1. és 2015. augusztus 31. között Magyarországon futó betegedukációs projektek, illetve aktivitások és megoldások nevezhetők. Különböző típusú projektmegoldásokkal, a betegedukációs tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni.
A versenykiírás a képre kattintva tölthető le!
Nevezési díj:
19 900 Ft + áfa
Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).
Betegedukációs nyomtatott periódika - Betegeknek/családtagjaiknak szóló, rendszeres nyomtatott kiadvány
Weboldal / Microsite / Blog – Egy adott betegségről betegeknek szóló weboldal, témához kapcsolódó microsite vagy blog (Nem portálrendszerek, hanem azok egy-egy betegséghez kapcsolódó része)
Közösségi médiamegoldások – A betegség és kezelés jobb megismerése céljából készített állandó vagy egy kampányhoz kapcsolódó Facebook-oldal, - csoport, Twitter-fiók, Tumblr, Pinterest oldalak, Youtube csatornák, egyéb alkalmazott kommunikációs megoldás, kampány vagy alkalmazás
Mobilalkalmazás – Olyan applikáció mobil eszközre melynek célja, hogy támogasson egy(több) betegcsoportot a betegség, megértésében, kezelésben stb
CD, DVD, mozgókép, betegedukációs film, oktatófilm, vírusfilm – mozgókép alapú betegoktató anyag
Esemény mint betegedukációs eszköz – Valamilyen betegedukációs projekt részeként vagy önállóan megrendezett esemény
Betegszervezeti együttműködés, betegszervezet fejlesztés – Bármely betegszervezet támogatása, fejlesztése, betegszervezettel együttműködés dokumentálható formában (több mint egyszerű anyagi támogatás)
Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna – pl: sms-kampány,
Integrált betegedukációs kampány – Kiemelt alkategória. A kommunikációs csatornák különböző eszközeit integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő, komplex betegedukációs kampány. Ilyen például egy több elemű adherencia/compliance project, vagy egy weboldal/online kiadvány és hozzá tartozó rendszeres hírlevelek, stb)
Zsűrizés menete
Valamennyi érvényes, 2015. szeptember 7-ig beérkezett pályázati anyagot szakértő zsűri bírál el.
Első forduló: online zsűrizés kommunikációs szakemberek részvételével, zárt rendszerben. Második forduló: Személyes zsűrizés
Zsűritagok:
Szabó Andrea, az AIPM képviselője
dr. Fehér Zsuzsanna, Medical Tribune főszerkesztő
dr. Szabó András, Szinapszis, tulajdonos
Gomba Edina, DayMed, programigazgató
Krémer Julianna, Professional Publishing Hungary Kiadó, művészeti vezetője
Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary Kiadó, tartalomfejlesztési vezető
Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető igazgató
(Bármely kategóriában érintett zsűritagok a kategóriában nem szavaznak, a kategória szóbeli zsűrizésén nem vesznek részt.)
További tudnivalók:
Az első forduló során a beérkezett nevezésekből rövidlistát alakítunk ki.
A rövidlistára került pályázók közül a személyes zsűrizésen választjuk ki a kategóriák nyerteseit.
A zsűrinek lehetősége van különdíjak kiosztására.
A zsűri döntésének megfelelően kiosztásra kerülhet az Év BEP megoldása díj is.
A zsűri a pályázatokat szigorúan titkosan kezeli, másnak át nem adja, médiafelületein meg nem jelenteti, csak amennyiben ehhez a pályázó írásban kifejezetten hozzájárul.
A BEP díjkiosztója a 2015. október 1-én megrendezendő Gyógyszerkommunikációs konferencián lesz, ahol a legjobb programokat be is mutatjuk (amennyiben a pályázó ehhez hozzájárul)
Nevezés
A nevezési lap a képre kattintva tölthető le!
A pályázati leírásnak tartalmaznia kell az alábbiakat:
Mi (volt) a projekt célja? Ki volt a célcsoport? Miért a megvalósult megoldást választották? Milyen számszerűsített célt tűztek ki? (pl: látogató, letöltésszám, %-os compliance növekedés, résztvevő, követő stb) Milyen eredményeket értek el? (pl: látogató, letöltésszám, %-os compliance növekedés, résztvevő, követő stb) Egyéb a sikerességet alátámasztó adatok
A nevezés menete:
A kitöltött és aláírt pályázati lapot és a benyújtandó anyagokat elektronikus úton a [email protected] email címre vagy fájlmegosztón keresztül elküldeni. Az email tárgyában szerepeljen a BEP szó és a pályázó neve.
Nevezési díj:
19.900 Ft + áfa
Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).
A versenyre csak olyan cégektől és jogi személyektől van módunkban nevezést elfogadni, amelyeknek a nevezés beérkezésének napján nem áll fent semmilyen tartozásuk a Professional Publishing Hungary Kiadó kft-vel szemben.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.