hirdetés

BetegEdukációs Projektek versenye 2015

 

A Medical Tribune és a Kreatív Csoport először hirdeti meg a BetegEdukációs Programok versenyét. A verseny célja, megtalálni a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítani. 

Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).

A Gyógyszerkommunikációs konferencia témája a betegkommunikáció, részletesebben itt olvashat róla.

Időpont:
2015. szeptember. 07. 18:00


BetegEdukációs Projektek Versenye

Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 7.


A verseny célja:

Megtalálni a legjobb hazai betegedukációs projekteket valamint, hogy a betegedukáció kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítani

Betegedukációs programok fajtái:

  • betegtájékoztató, a betegséggel/kezeléssel kapcsolatos tudásszintet növelő edukációs programok (awareness, adherencia)
  • terápiahűséget növelő edukációs programok (compliance)
  • komplex terápia-támogató programok edukációs elemei
  • életmód változást támogató edukációs programok


A verseny során a zsűri komplexen értékeli a projekteket, ötvözve a kreativitást, az újszerűséget, a stratégiai gondolkodást, a kivitelezés minőségét és a hatékonyság szempontjait.


A szempontok a következő súlyozással számítanak az elbírálás során:

  • stratégia: 30%
  • hatékonyság: 30%
  • kreativitás és újszerűség: 20%
  • kivitelezés: 20%
  • Az integrált kategóriában: stratégia: 25%, hatékonyság: 25%, integráltság: 20%,
    kreativitás és újszerűség: 15%, kivitelezés: 15%

      


Pályázók köre:

A BEP versenyre pályázhat bármilyen Magyarországon bejegyzett kommunikációs ügynökség, illetve betegedukációs tevékenységet végző vagy ilyet megrendelő gyógyszeripari és egyéb cég.


Beküldendő munkák:

A versenyre 2013. augusztus 1. és 2015. augusztus 31. között Magyarországon futó betegedukációs projektek, illetve aktivitások és megoldások nevezhetők
Különböző típusú projektmegoldásokkal, a betegedukációs tevékenységhez kapcsolódó eszközökkel (például kiadványokkal, médiamegoldásokkal) lehet pályázni.

A versenykiírás a képre kattintva tölthető le!


 

Nevezési díj:

19 900 Ft + áfa

Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).

A konferenciáról bővebben itt olvashat.

 

Kapcsolat: 

Biró Sára

T: +36 1 430 4526 
F: +36 1 430 4519 
E:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 


Kategóriák

  1. Információs kiadvány/ brosúra – nyomatott, betegeknek szóló betegtájékoztató, leaflet, szórólap stb
  2. Betegedukációs nyomtatott periódika - Betegeknek/családtagjaiknak szóló, rendszeres nyomtatott kiadvány
  3. Weboldal / Microsite / Blog – Egy adott betegségről betegeknek szóló weboldal, témához kapcsolódó microsite vagy blog (Nem portálrendszerek, hanem azok egy-egy betegséghez kapcsolódó része)
  4. Közösségi médiamegoldások – A betegség és kezelés jobb megismerése céljából készített állandó vagy egy kampányhoz kapcsolódó Facebook-oldal, - csoport, Twitter-fiók, Tumblr, Pinterest oldalak, Youtube csatornák, egyéb alkalmazott kommunikációs megoldás, kampány vagy alkalmazás
  5. Mobilalkalmazás – Olyan applikáció mobil eszközre melynek célja, hogy támogasson egy(több) betegcsoportot a betegség, megértésében, kezelésben stb
  6. CD, DVD, mozgókép, betegedukációs film, oktatófilm, vírusfilm – mozgókép alapú betegoktató anyag
  7. Esemény mint  betegedukációs eszköz – Valamilyen betegedukációs projekt részeként vagy önállóan megrendezett esemény
  8. Betegszervezeti együttműködés, betegszervezet fejlesztés – Bármely betegszervezet támogatása, fejlesztése, betegszervezettel együttműködés dokumentálható formában (több mint egyszerű anyagi támogatás)
  9. Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna – pl: sms-kampány,
  10. Integrált betegedukációs kampány – Kiemelt alkategória. A kommunikációs csatornák különböző eszközeit integrált módon használó, több médiafelületen megjelenő, komplex betegedukációs kampány. Ilyen például egy több elemű adherencia/compliance project, vagy egy weboldal/online kiadvány és hozzá tartozó rendszeres hírlevelek, stb) 


Zsűrizés menete

Valamennyi érvényes, 2015. szeptember 7-ig beérkezett pályázati anyagot szakértő zsűri bírál el.


Első forduló:

online zsűrizés kommunikációs szakemberek részvételével, zárt rendszerben.
Második forduló:
Személyes zsűrizés


Zsűritagok:

  • Szabó Andrea, az AIPM képviselője
  • dr. Fehér Zsuzsanna, Medical Tribune főszerkesztő
  • dr. Szabó András, Szinapszis, tulajdonos
  • Gomba Edina, DayMed, programigazgató
  • Krémer JuliannaProfessional Publishing Hungary Kiadó, művészeti vezetője
  • Szigeti Péter, Professional Publishing Hungary Kiadó, tartalomfejlesztési vezető
  • Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary Kiadó, ügyvezető igazgató

(Bármely kategóriában érintett zsűritagok a kategóriában nem szavaznak, a kategória szóbeli zsűrizésén nem vesznek részt.)


További tudnivalók:

  1. Az első forduló során a beérkezett nevezésekből rövidlistát alakítunk ki.
  2. A rövidlistára került pályázók közül a személyes zsűrizésen választjuk ki a kategóriák nyerteseit.
  3. A zsűrinek lehetősége van különdíjak kiosztására.
  4. A zsűri döntésének megfelelően kiosztásra kerülhet az Év BEP megoldása díj is.
  5. A zsűri a pályázatokat szigorúan titkosan kezeli, másnak át nem adja, médiafelületein meg nem jelenteti, csak amennyiben ehhez a pályázó írásban kifejezetten hozzájárul.
  6. A BEP díjkiosztója a 2015. október 1-én megrendezendő Gyógyszerkommunikációs konferencián lesz, ahol a legjobb programokat be is mutatjuk (amennyiben a pályázó ehhez hozzájárul)

 


Nevezés

A nevezési lap a képre kattintva tölthető le!


 

 

A pályázati leírásnak tartalmaznia kell az alábbiakat:

Mi (volt) a projekt célja?
Ki volt a célcsoport?
Miért a megvalósult megoldást választották?
Milyen számszerűsített célt tűztek ki? (pl: látogató, letöltésszám, %-os compliance növekedés, résztvevő, követő stb)
Milyen eredményeket értek el? (pl: látogató, letöltésszám, %-os compliance növekedés, résztvevő, követő stb)
Egyéb a sikerességet alátámasztó adatok

 

A nevezés menete:

A kitöltött és aláírt pályázati lapot és a benyújtandó anyagokat elektronikus úton a [email protected] email címre vagy fájlmegosztón keresztül elküldeni.
Az email tárgyában szerepeljen a BEP szó és a pályázó neve.

Nevezési díj:

19.900 Ft + áfa

Akik a versenyre regisztráltak, és a regisztrációs díjat megfizették, jogosultak a 2015. október 1-ji Gyógyszerkommunikációs konferencián részt venni, és a konferencia részvételi díjába a verseny regisztrációs díját beszámítani (egy pályázat regisztrációs díja egy részvételi díjból írható jóvá).

A konferenciáról bővebben itt olvashat.


Nevezési határidő:
 2015. szeptember 7. 18 óra.


A versenyre csak olyan cégektől és jogi személyektől van módunkban nevezést elfogadni, amelyeknek a nevezés beérkezésének napján nem áll fent semmilyen tartozásuk a Professional Publishing Hungary Kiadó kft-vel szemben.

Kapcsolat: 

Biró Sára

T: +36 1 430 4526 
F: +36 1 430 4519 
E: [email protected]

hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30    
 
hirdetés

A környéki idegrendszer megbetegedéseit összefoglaló néven neuropátiáknak hívjuk. A neuropátiák jóval gyakoribbak, mint a központi idegrendszer betegségei, mégis méltatlanul a neurológia „perifériáján” helyezkednek el.

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.