hirdetés

Gyógyszerkommunikációs konferencia

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Időpont:
2019. október. 29. 09:00
Helyszín:
La Vida DUNA (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

Program:

9.30 – 9.50 Regisztráció

10.00 – 10.20

Egészségértés 2.0

Előadó: Abonyi Zsolt, Healthcare Kutatási Igazgató, Inspira Research

10.25 – 10.45

Gyógyszeripari együttműködés influencerrel

Előadó: Kovács Ambrus, Cluster Category Manager, Bayer

10.50 – 11.10 Kávészünet

11.10 – 11.30

Civil érdekérvényesítési siker a finanszírozás/adókedvezmény területén (Női Liga sikere)

Előadó: Sallai Krisztina, Kuratóriumi tag, Mályvavirág Alapítvány

11.30 – 12.15

Diabetes Kids kampány

Előadók: Asztalos Andrea, Kommunikációs Igazgató, Sanofi; Gémes Renáta, programvezető, Egy Csepp Figyelem

12.20 – 12.40

Hogyan látja háziorvosként a gyógyszeripari promóciót egy korábban az iparban dolgozó kommunikációs szakember?

Előadó: dr. Majorosi Emese, háziorvos (korábban: Astra Zeneca, Telenor, AbbVie)

12.45 – 13.15

Egy vényköteles termék promóciója a social mediában

Előadó: Szilágyi Mónika, Termékmenedzser, GSK

13.20 – 13.40

Rx PR-kampányok a világból

Előadó: Schwedics Ágnes, creative strategy director, Starski

13.45 – 14.25 Ebédszünet

14.30 – 15.15

Kerekasztal beszélgetés FMCG-ből érkezett kommunikációs szakemberekkel

Mennyiben más kommunikációs kampányt igényel a gyógyszeripari szektor? Más szabályok érvényesek? Erről beszélgetünk olyan vezető gyógyszeripari cégek kommunikációs szakembereivel, akik ezt megelőzően FMCG területről érkeztek.

Résztvevők:

Asztalos Andrea, kommunikációs igazgató, Sanofi (korábban: Dalkia Energia) 

Hegedűs Péter, product manager, Novartis, (korábban: Reckitt Benkiser)

Jónás Ivett, marketing manager, Berlin Chemie (korábban: Procter, Johnson)

Magyar Henrietta, kommunikációs vezető, Pfizer (korábban: Tesco, Vodafone)

Salga Csilla, marketing manager, Bausch Health (korábban: Nestlé, Purina)

15.20 – 15.35

2019 Európa legkreatívabb OTC reklámja - egy magyar gyógyszerreklám

Előadók: Krassovics Miklós, nemzetközi termékmenedzser, Richter Gedeon

Szabó Orsolya, Business Unit director, Progressive Reklámügynökség

15.40 – 16.00

Cannes-i díjnyertes egészségügyi reklámok

Előadó: Vándor Ágnes, ügyvezető igazgató, PPH Media

 

Részvételi díj:

Teljes árú jelentkezés: 49 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 39 900 Ft+áfa/fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre!

Jelentkezem 

Időpont: 2019. október 29. 
Helyszín: La Vida DUNA (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

Kontakt: Szebek Rita, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 06 1 430 4568

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) 
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.