hirdetés

Gyógykomm - Digital Pharma

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia.

Időpont: március 1.

Időpont:
2018. március. 01. 09:30
Helyszín:
Corner Rendezvényterem (1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.)

Program:

9:30 - 10:00 Regisztráció

10:00 - 10:25 A betegek digitális ismeretei, valamint amit az orvosok erről gondolnak - új, exkluzív kutatási eredmények
előadó: Kun Eszter, Szinapszis, Kutatási Igazgató

10:30 - 10:55 Változnak-e az online keresési szokások egészségügyi témakörben?
előadó: Szabó György, Centrál Média, SEO szakértő

11:00 - 11:25 Miről beszélnek a betegek az interneten? Listening to social media
előadó: Vida Eszter, Sentione, Head of PR and Communication

11:30 - 12:00 Kávészünet

12:00 - 12:25 Lehet-e és érdemes-e vényköteles gyógyszerhez kapcsolódó FB oldalt létrehozni? Ha igen, hogyan?
előadó: Lévai Richárd, RG Stúdió, marketingvezető

12:30 - 12:55 Egyéni targetálás - digitális marketing lehetőségek
előadó: Ágoston László, DDB, digital & business transformation director

13:00 - 13:25 Az orvos is ember
előadó: Román Balázs, Starski, kreatív tartalmi vezető

13:30 - 14:30 Ebédszünet

14:30 - 14:40 A változó médiafogyasztási szokásokhoz igazodó videós formátum egészség témákban
előadó: Simon Izabella, Ringier Axel Springer, egeszsegkalauz.hu főszerkesztő (szponzorelőadás)

14:45 - 15:05 E-recept: első tapasztalatok
előadó: Dr. Bertalan Lóránt, ÁEEK, szakmai koordinátor, eHealth gyógyszerész-szakértő

15:10 - 15:35 Mi a gyógyszercégek feladata a magánegészségügy területén?
előadó: Abonyi Zsolt, Inspira, Healthcare research director

15:40 - 15:50 Hazai díjnyertes egészségügyi kampányok: Keresd a vöröset, mentsd meg az életed!
előadó: Roche / Deepinsight – Vágvölgyi Mihály, Head of PR and Client Service (Partner), Vér Balázs Head of Creative (Partner)

15:55 - 16:05 Hazai díjnyertes egészségügyi kampányok: Kontroll alatt a vércukor
előadó: Sanofi / Uniomedia – Szabó Hedvig, Account Director

16:10 - 16:20 Egészségügyi kampányok: Nekünk Te vagy a sztár!
előadó: Roche / White Rabbit – Kovács Levente, kreatívigazgató

16:25 - 16:35 Egészségügyi kampányok: Dobj egy mosolyt!
előadó: A&D Pharma / Mediator Group  Négyesi Tamás, social media director

 

Részvételi díj február 1-től: 49 900 Ft + áfa / fő
Csoportos részvételi díj 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő

Időpont: 2018. március 1., 10:00 - 16:40
Helyszín: Corner Rendezvényterem (1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.)

Kapcsolat: Tóth Veronika, e:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , t: 1 430 4544

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.
A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát állítunk ki. Az étel és az ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson az alábbi képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Részvételi díj február 1-től: 49 900 Ft + áfa / fő
Csoportos részvételi díj 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő

Időpont: 2018. március 1., 10:00 - 16:40
Helyszín: Corner Rendezvényterem (1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.)

Kapcsolat: Tóth Veronika, e: toth.veronika@pphmedia.hu, t: 1 430 4544

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.
A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát állítunk ki. Az étel és az ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Partnerünk:
RAS
hirdetés

letölthető fájlok

hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 
hirdetés
GAPS  //  Alimento

A neurológiai-pszichiátriai korképeknél is jellemző, hogy egyesek mindenáron valami egyszerű ok-okozati összefüggést szeretnének felmutatni, hogy eladják a maguk fantasztikus gyógyító étrendjét, étrend-kiegészítőjét vagy varázsmódszerét.

Az első dobhártyapótlást már 1640-ben megpróbálták, kérdés, hogy nevezhetjük-e műtétnek, ha valaki egy jávorszarvas körömdarabjára helyezett disznóhólyag szeletet rárak egy lyukas dobhártyára?