hirdetés

Közösségi média, hatáshálók, véleményformálók

Tudom, mit veszel jövő nyáron!

Digitális lábnyomok a gyógyszeripari marketing szolgálatában

Workshopunk során az alábbi kérdésekre kaphat választ

  • Hogyan befolyásolja a közösségi média a betegek termék választásait?
  • Milyen témákkal fog a beteg először találkozni az online térben amennyiben tünetek alapján keres?
  • Milyen új interakciók jönnek létre fogyasztók termékek között a közösségi médiaterekben? Ezek az interakciók mennyire kontrollálhatók?
    • Mit jelent az online community management a gyakorlatban?
  • Mit jelent a stratégiai tervezés a social média korában?
  • Mit tegyek, ha nem reklámozhatok?
  • Hogyan befolyásolják a közösségi média rejtett hálózatai egy-egy termék elterjedését?

Előadóink

  • Pollner Péter (ELTE Biológiai Fizika Tanszék): A rejtett hálózatok ereje
  • Vásárhelyi Orsolya (Maven7 Hálózatkutató Zrt.): Mit mond a róka? A közösségi média ereje
  • Dr. Meskó Bertalan (webicina.com, medical futurist): Közösségi média a gyógyszeripar szemszögéből
  • Törő Tímea (Maven7 Hálózatkutató Zrt.): Hálózati gondolkodás a gyakorlatban – workshop

Jelentkezni e-mailben a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   címen lehet, 2013 október 25-ig!

A workshopon való részvétel ingyenes!

hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.