hirdetés

A meggyőző vezető. Személyes meggyőzés és vezetői támogatása.

Műhelynap az  orvoslátogatók és üzletkötők munkáját irányító és arra támaszkodó vezetők részére 

Személyközi kémiai labor az egészségügy üzleti szereplői körében 

Témáink:

  • A figyelemgazdaság és a személyes befolyás szerepe
  • A hármas idegrendszerű ember. Tájékozódás a Hüllő, az Emlős és az Észlény között
  • Tények és érzelmi aláhúzások
  • Rutin- és meggyőzési helyzetek
  • Munkatársaink egyénisége és a vezető boldogulása 

Az eredményesség az egészségügyi üzleti kapcsolatokban újra és újra partnerek meggyőzését igényli. Vezetői műhelyünkben az orvoslátogatók meggyőzési helyzeteit  éljük át közösen, és a bennük rejlő meggyőzési lehetőségek mélyebb megértéséhez vezető munkahangulatot hozunk létre.

Megvizsgáljuk milyen körülmények között működhetnek a ma már hagyományos marketingeszközök: üzenet, kampány, motíváció, panel és szóróamyagok a mai és a holnapi piacon. A rutinokat az utolsó évtized még kevéssé ismert társadalomtudományi eredméyneivel ütköztetjük. A hangsúly mindvégig a vezetőnek a személyes meggyőzésben játszott szerepén van, egy sor naponta ismétlődő helyzetben, amelyben ő maga nincs jelen, és amelyek mégis az ő eredményességét határozzák meg. 

Programvezetők:     Folk György, Honti György, Szeberényi Adrián

hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.