Hogyan viszonyul egymáshoz ma a képzőművészet és a vallás? A debreceni Istenem című kiállítás erre keresi a választ egy olyan időszakban, melyben a vallás globális politikát meghatározó tényezővé válásának lehetünk tanúi.
Magát az átfestést „tunning”-nak nevezi, s jelenlegi Tizennyolc piros alma című kiállítása – amely a Memoart galériában látható – a Tunning sorozat hetedik kiállítása.
Tájaik egyszerre idegenek és ismerősek, azt sugallják, mintha megközelítésük egyedüli lehetséges módja nem a racionális értelmen, hanem a zsigereken keresztül vezetne.
Az egzisztenciális félelmekről éppen úgy szól, mint a média által gerjesztett félelemről, hiszen a szó nemcsak a terrortámadások vagy a sertésinfluenza globális félelmét takarja, hanem a mindennapi élet csendes kis félelmeit is.
A fimmel és képzőművészettel egyaránt foglalkozó Hegedüs (innét a névben megjelenő kettes szám) könnyed anyagot mutat be, amely a legutóbbi évek munkáinak keresztmetszete.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.