Komoly fejtörést okoztak a gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz piac szereplői számára a termékek ismertetésének és reklámjának újraszabályozása. A Medical Tribune Gyógykomm konferenciáján ezeket a kérdéseket járták körbe a szakemberek.
Jelentős aggodalmat okozott a gyógyszer- és gyógyászati segédeszközök piacán az idén nyáron elfogadott salátatörvény, amely a termékek ismertetését, reklámozását is újraszabályozta. A Medical Tribune rendezvénye kiadónk, a PPH Media nagy múltra visszatekintő Gyógykomm konferenciáinak keretén belül, Kiskapuk helyett – Promóciós szabályok a gyakorlatban címmel, elsősorban a már hatályos, új promóciós szabályok helyes értelmezését, az új egészségügyi jogviszonyból származó következményeket, a magánegészségügy és az egészségbiztosítási piac helyzetét, lehetőségeit járja körül, beleértve a jó és rossz gyakorlatok workshop-szerű megvitatását egyaránt.
A The George Institute vezetésével, és több híres egyetem részvételével egy olyan, nagy elemszámú klinikai vizsgálatot végeztek Kínában, amely a konyhasó helyettesítésének fontosságára hívja fel a figyelmet.
A Qatar Airways Thank You Medics kampányt indít, amely során világszerte 100 ezer ingyen repülőjegyet ad a világ egészségügyi „front line” dolgozóinak plusz 1 fő kisérőnek.
Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?