hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2
#1
Medical Online >> Rovatok >> tudomány >> táplálkozás
2011-12-27

Emelkedik a csokoládé ára, sőt újra luxuscikké válhat a klímaváltozás következtében – állapították meg egy tanulmány szerzői.

#2
Medical Tribune III. évf.25. szám
Medical Online
2005-12-01
Ha az őrülten gazdagoknak nem biztosítunk speciális kínálatot, akkor jobb híján normális dolgokat fognak vásárolni, normális áron – ezt ismerték fel azok a marketingszakemberek, akik a „pénz nem számít” elvet vallóknak szánt termékvonalakat megalkották. Nem tegnap persze, hiszen luxuscikkek mindig is voltak – újabban azonban az irányzat az elektronikai termékek piacára is betört. Az arany- vagy legalább ezüstáron kínált mobiltelefonok, számítógépek és más presztízsmasinák forgalma természetesen karácsonykor kulminál.  A történet talán 2002-ben kezdődött, akkor jelentette be a Nokia az önálló prémium telefonmárka, a Vertu létrehozását. A Vertu Ltd. a finn cég leányvállalata önálló menedzsmenttel, az összekötő kapcsot a tulajdonosi szálakon túl a közös műszaki fejlesztés és a vezető dizájner személye jelenti. Ettől eltekintve azonban külön márkáról van szó, így természetesen nem a Nokiának, hanem például a luxus órák és ékszerek gyártóinak teremt konkurenciát. Az alapfilozófia egy mondatban összefoglalható: a Vertu azoknak készül, akik mindenből a legjobbat akarják. Esetünkben a „legjobb” elsősorban a kivitelre értendő.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha egyetlen egészséges növényi olajat kellene megnevezni, a többség valószínűleg az olívaolajat említené. De mitől különleges – ha egyáltalán az – az olívaolaj?