hirdetés
2017. június. 24., szombat - Iván.
hirdetés

GlobeNet: új stílusú menedzsmenttel várnak új feladatokra

Innovatív, értékteremtő, folyamatosan fejlesztő, magas színvonalú ügyféltámogatást biztosító szakmai szállítóként határozza meg magát a GlobeNet Zrt. Interjú Pittner Ferenc vezérigazgatóval és Ignácz Mónika ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettessel.

– Hogy tekintenek vissza az elmúlt évre?

– A GlobeNet Zrt. számára meghatározó volt az elmúlt év, hiszen több szempontból is mozgalmas esztendőt zártunk. Új termékekkel jelentünk meg a piacon, és ezzel párhuzamosan a cég átesett egy belső szervezeti átalakításon. 2013 júniusától új menedzsment állt fel, ami szemléletváltást és új vezetési stílust is hozott a cég életébe. Rendeztük sorainkat, és nagy figyelmet fordítottunk az új struktúrához igazodó kompetenciák kialakításra. Azt mondhatjuk, hogy mára a GlobeNet Zrt. biztos szakmai hátterét jelentő szervezete szilárd alapokon áll. Üzleti szempontból is komoly erőfeszítésen vagyunk túl, a tervhez képest az eredményünk jóval felülmúlta az elvárásokat. Az elmúlt három év legjobb árbevételét értük el egy olyan évben, amikor új kórházi bevezetésre nem került sor, és az informatikai beruházások is korlátozva voltak. Nem árulunk el titkot azzal, hogy helyzetünket nagyban segítette az év végi konszolidáció. Ez úton is szeretnénk megköszönni ügyfeleinknek, hogy odafigyeltek ránk, és hogy számíthattunk rájuk a kifizetésekben!

Pittner Ferenc Ignácz Mónika

– Minek köszönhető ez az eredmény a csapatmunkán kívül?

– Az ügyfeleinknek, a szolgáltatások színvonalának és a megnövekedett hatékonyságnak. E hármas nélkül manapság elképzelhetetlen a piaci pozíció hosszabb távon történő megtartása. Cégünk egyre nagyobb hangsúlyt fektet a kiváló ügyfélkapcsolatokra. Egyértelmű, hogy rájuk vagyunk utalva, a szó pozitív értelmében. Ez a viszony – korrekt üzleti magatartással, szolgáltatói szerepkörrel, a folyamatos magas szakmai színvonal biztosításával és rugalmas hozzáállással – sikeres együttműködést jelent. A GlobeNet Zrt. hosszú távú ügyfélkapcsolatokra törekszik, így minden tevékenysége a fenti célokkal összhangban történik. Az elmúlt évben elsősorban az ügyfeleink elvárásaira, minél jobb kiszolgálására fókuszáltunk. Így került sor egyrészt fejlesztési oldalról a várólista-fejlesztés integrált megvalósítására, a betegszintű gyógyszerelés megvalósítása érdekében tett egyedi fejlesztésekre, a PRÉMIUM MedWorkS praktikus funkcionális megoldásaira, másrészt pedig az ügyféltámogatás oldaláról az ügyfél-monitoring rendszer bevezetésére az infrastruktúra-biztonság érdekében. 

Az eredmény azonban nem utolsó sorban partnereinknek is köszönhető. Beértek ugyanis több szakmai terület szállítóival az egészségügyi piacon kötött azon együttműködéseink, amelyek hozzáadott értékeket és szolgáltatási színvonal növekedést eredményeznek, valamint egyben stabilitást is jelenthetnek az ügyfeleknél. Büszkék vagyunk arra, hogy az együttműködéseink nem csak papíron léteznek, hanem közös termékek kialakításában is megtestesültek, ilyen például a CompuTREND EcoSTAT rendszerével történő teljes integráció megvalósítása, a Roche által forgalmazott POCT és VANTAGE rendszerrel történő integrációk, a Premier G. Med által forgalmazott CATO rendszerrel történő integráció, és ilyen az új alapokra helyezett eMedWorkS rendszerünk és a Praxis Medical háziorvosi szoftverszállító rendszerével történő együttműködés. Jövőre ugyanezt a megkezdett utat folytatjuk, az elmúlt év bebizonyította, hogy az irány megfelelő.

– Az egészségügyi informatikai piac beszállítói régóta „éhesek” a több mint 10 milliárdos eHealth programokra. Hol tartunk most? Bizakodóak?

– A GlobeNet Zrt. az anyavállalatán keresztül érdekelt az eHealth projektekben, hiszen az Asseco Csoportnak kész megoldásai vannak azokra az elképzelésekre, amelyekről a GYEMSZI kommunikációján keresztül hallani. Az Asseconak számos komoly szakmai referenciája van, mint például: a központi egészségügyi portál és intézményközi rendszer Lengyelországban, vagy a biztosítással kapcsolatos megoldásai Csehországban és Szlovákiában. A GlobeNet Zrt.-nek egy ilyen projekt a helyi lokalizáció megvalósításában való részvételt jelentené. Ez mindenképp új terület, új kihívás, hiszen eggyel magasabb szinten, a nemzeti egészségügyi rendszerek szintjén tudnánk hasznosítani az egészségügyben megszerzett több mint 15 éves tapasztalatainkat. Az eHealth projektek tervezése valóban elhúzódott, ám most már a megvalósítás időszaka kell, hogy következzen. A határidők adottak, így igen bizakodóak vagyunk az eHealth projektek vonatkozásában is.

– Nagyon pozitív a szemléletük a jövőt illetően, egy kicsit sem tartanak a stagnálástól?

– Szerencsére mindkettőnkre az egészséges optimizmus a jellemző. Mi a magasabb minőségben bízunk. Azt látjuk, hogy számos olyan szolgáltatás van az egészségügyi piacon, amelynek a minősége messze nem megfelelő, nem hatékony, és ezt a résztvevők ahhoz hasonlóan felesleges veszteségként finanszírozzák, mint például télen egy rosszul hőszigetelt ház fűtési többletköltségét. A stagnálásra vonatkozó kérdésnél maradva ez azt jelenti, hogy nem állok neki új házat építeni, de a meglévő hőszigetelésére azért odafigyelek és költök rá, mert tudom, hogy az mennyivel javítja az életkörülményeimet. Nagyon fontos, hogy a döntéseket ne a mai állapot és a megszokás vezérelje, hanem a jövő jelenértéke. Erre építünk, és ezért vagyunk optimisták.
Idén is új termékekkel bővülünk és új területek felé nyitunk. Ezekről a tervekről most nem árulunk el többet, mert az újdonságokkal a Magyar Kórházszövetség következő konferenciáján debütálunk. Nagyobb hangsúlyt helyezünk az elmúlt években elkészült termékeinknek a további piaci bevezetésére, mint például a tableten használható eLÁZLAP rendszerünkre a MobiWorkS-re, az eMedWorkS külső partner on-line bekapcsolására szolgáló rendszerünkre, valamint a speciális műtéti logisztikai modulunkra. Több terméket és funkciót fejlesztettünk, alapvetően két fő szempont figyelembevételével: az első fő szempont a költségek optimalizálása, hogyan tudjuk azt informatikailag monitorozni, nyomon követni és „a kórházi menedzsment által testreszabhatóan” kontrollálni? A második fő szempont pedig a szakmaiság, ide értve nem csak az orvos-szakmai elvárásokat, hanem a kórházi menedzsment kiszolgálását is, olyan információkkal, amelyek segítik, hogy a döntéseiket megalapozottan hozhassák meg.
Visszatérve a kérdésre, bizalommal tekintünk a jövőre. Tesszük mindezt azért, mert biztosak vagyunk a termékeinkben és a csapatunkban. A hazai egészségügyi piacon már a kezdetektől fogva a MedWorkS az egyetlen teljes körű medikai rendszer. Az elmúlt nehéz év megtanított bennünket arra, és tudatosította bennünk azt, hogy az ügyfeleink igényeinek, elvárásainak teljesítése közös célunk és érdekünk. Rendszeres visszacsatolásokat kaptunk arról, hogy ügyfeleink elégedettek velünk és figyelnek ránk. Mi magunk úgy pozícionáljuk a GlobeNetet, hogy innovatív, értékteremtő, folyamatosan fejlesztő, magas színvonalú ügyféltámogatást biztosító szakmai szállító. Talán nem véletlen, hogy a GlobeNet Zrt. az elmúlt évben elnyerte az Asseco csoport innovációs díját. Ezt a pozicionálást a piac is kezdi érezni, és egyre több megkeresés, érdeklődés van a GlobeNet termékei és szolgáltatásai iránt.

(forrás: MedicalOnline)
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!