hirdetés
2024. április. 25., csütörtök - Márk.

Tűvel, szikével dolgozik az offline fotoshop

A megkérdezett orvosok többsége szerint a közösségi média tehető felelőssé azért, hogy egyre fiatalabb korban merül fel az igény egy kis arcátszabásra – írja a NOL egy amerikai kutatást ismertetve.

2012 és 2013 között 10 százalékkal nőtt az orrműtétek, 7 százalékkal a hajbeültetések és 6 százalékkal a szemhéjfelvarrások száma. Háromból két amerikai fiatal azért veszi igénybe a plasztikai sebész szolgáltatásait, mert jobb benyomást szeretne kelteni az interneten – derült ki egy a harmincévesnél fiatalabb páciensek körében lefolytatott vizsgálatból.

Az internetre szánt fényképeket szinte nagyítóval vizsgálják át a fiatalok, és a legkisebb bőrhibát is borzasztónak, visszataszítónak látják, és már azzal sem elégednek meg, hogy valamilyen képszerkesztő programmal kiretusálhatják azokat – olvasható a nol.hu-n.

(forrás: NOL)
hirdetés

Könyveink