Rögtön jövünk! - Marketingstratégiák és -kommunikáció a karanténból kifelé
Május 26-án 15 órától a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk az Extreme Digital, a Wizz Air, a Művészetek Palotája, a Vylyan Pincészet, a CIB Bank, a Szállás.hu és a Café Communications szakembereivel.
Május 26-án 15 órától a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk az Extreme Digital, a Wizz Air, a Művészetek Palotája, a Vylyan Pincészet, a CIB Bank, a Szállás.hu és a Café Communications szakembereivel.
Az első háromnegyed órában arról lesz szó, hogy hogyan érdemes most és az év hátralevő részében sáfárkodni a termékkel, szolgáltatással: Hogyan mozdítható meg a raktárkészlet? Miként köthető le a kapacitás, Hogyan vonzható be nemsokára a vendég, a néző? Milyen akciókra kapják most fel a fejüket a célcsoportok, és hogyan cselekszik helyesen, aki a márkája hosszú távú értékére is figyelni szeretne közben?
Résztvevők: Szarka Szilvia - Extreme Digital, Marketingvezető Sóstói Tamás - Renault Hungária, Marketingkommunikációs és CRM vezető Egri Gábor - Művészetek Palotája, Értékesítési és marketing igazgató Mezősi Rita - Vylyan Pincészet, Marketingvezető
A második blokk témája az újraindulás időszakában startoló kampányok hangvétele lesz: Hogyan maradhat a márkád kontextusreleváns? Hogyan jelezheted, hogy képben vagy és empatikus a fogyasztóid megváltozott élethelyzetével anélkül, hogy ez borongásba csapna át? Mit bumfordiság most mutatni egy reklámban? Megéri-e az elsők között újra normális körülmények között forgatni, ha szabad lesz?
Résztvevők: Szinai Ádám - CIB Bank, Marketing- és kommunikációs vezető Trepess Beatrix - Szállás.hu, Kampánymenedzser Tommy Seres - Wizz Air, Senior márkamenedzser Heuthaler Orsolya - Café Communications, Stratégiai tervező Az online videós konferencia platformja a Cisco WebEx, a meghívó birtokában böngészőből is tudod majd használni, de natív appja is van desktopra és mobilra is. Képben csak az előadókat látod majd, a többi nézővel nem foglaljuk a képernyődet, és téged sem látnak mások.
Jelentkezés: A jegyvásárlásért kattints a 'Jelentkezem' gombra, a jegy nevére itt a leírásban vagy az esemény tetején található sárga gombokra. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
Jelentkezés: A jegyvásárlásért kattints a 'Jelentkezem' gombra, a jegy nevére itt a leírásban vagy az esemény tetején található sárga gombokra. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.