Február 2-án kerül megrendezésre az első Prizma Kreatív PR workshop, ahol a résztvevők megismerhetik a 2016-os év kiemelkedő PR-kampányait, PR-megoldásait.
A Kreatív szaklap idén először szervezi meg a Prizma Kreatív PR workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a Prizma versenyen eredményesen szereplő kampányaikat. A résztvevők megismerhetik a díjazott munkákat, amelyek minden PR-es,ügynökségi és megbízói oldalon dolgozó kommunikációs szakember számára fontos tanulságokat, eredményeket, kreatív ötleteket és innovatív megoldásokat, kivitelezést tartogatnak.
Az esettanulmányok bemutatása után lehetőség nyílik kérdések, észrevételek felvetésére is.
PROGRAM:
15:00 Kapunyitás, regisztráció
15:30Pontos kezdés
15:30Reputációmenedzsment: Nem dolgozhatsz örökké! Café PR
15:45Piaci bevezetés: Nem mindenki irigy, aki sárga - a magyar Green Taxi piacbevezető kampánya DeepInsight
16:00Esemény mint PR-eszköz:Bisztro25 - az ország legkisebb étterme Roxer
16:15Nonprofit kampány: A Magyar Vöröskereszt Országos Felsőoktatási Véradóversenyének merész kommunikációja Well PR
16:30PR-vezérelt integrált kampány: Láthatóvá tettük a láthatatlant! Uniomedia
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.