Content marketing, natív hirdetések és pr-cikkek. A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont november 23.
Könnyű elveszni a content marketing, natív hirdetések és pr-cikkek Bermuda-háromszögében, de vajon mi a helyes út és hogyan lehet rendet tenni a zűrzavarban? Tényleg átveszi a hatalmat a branded content a kommunikációban? Kinek a feladata a tartalom előállítása? Mit lehet kezdeni a pr-es babérokra törő reklám- és médiaügynökségekkel? Mit gondolnak erről az ügyfelek?
A Kreatív immár hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe.
9.55 - 10.15 Hogyan lesz az adatból tudás? A Multi-Funnel content mérési koncepció és egy példa Boroznaki Gergő, Crane
10.20 - 11.00 Főszerkesztők a natív megoldásokról Alberti Petra, Marquard Media Galambos Márton, Forbes Pácsonyi Daniella, NLCafé Szörnyi Krisztina, HVG Extra moderátor:Pál Zsombor, Kreatív
11.05 - 11.25 Kávészünet
11.25 - 12.05 Talent management Jakab Anita, IKO Artist Mátsik Emese, RTL Klub Rubin Kata, Red Lemon Tinnyei-Gáspár Kornélia, TMC Yvonne Dederick, Grandioso moderátor: Rényi Ádám, Uniomedia
12.10 - 12.25 A natív elpusztítja a sajtót? Dudás Gergely, az Index volt főszerkesztője
12.30 - 13.10 Natív és branded content kereskedelmi szempontból - PR vs. Sales Ganzler Orsolya, Szeretlek Magyarország Hajagos Rita, Red Lemon Lukács Csilla, ATV Tóth-Császár Gergely, Ringier Axel Springer moderátor: Szerényi Szabolcs, Kreatív
13.10 - 13.50 Ebédszünet
13.50 - 14.30 Válságkommunikáció a sajtóban Nagy Tamás, Café PR Pákolicz Attila, Solutions Communications R. Kovács Dániel, Front Page Communications Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli Vágvölgyi Mihály, DeepInsight moderátor: Puskár Krisztián, Kreatív
15.20 - 16.00 Mikor és hogyan használják a hirdetők a branded contentet? Kivel fejleszttetik a tartalmat? Baráth Péter, Vodafone Buzder-Lantos Nikoletta, Pepsi/FÁÜ Kanyó Roland, dm Salgó András, BMW Szollár Domokos, MOL moderátor: Szerényi Szabolcs, Kreatív
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.