hirdetés

PR & Natív Nap

Content marketing, natív hirdetések és pr-cikkek. A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont november 23.

Időpont:
2017. november. 23. 09:00
Helyszín:
Müpa (1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.)

Könnyű elveszni a content marketing, natív hirdetések és pr-cikkek Bermuda-háromszögében, de vajon mi a helyes út és hogyan lehet rendet tenni a zűrzavarban? Tényleg átveszi a hatalmat a branded content a kommunikációban? Kinek a feladata a tartalom előállítása? Mit lehet kezdeni a pr-es babérokra törő reklám- és médiaügynökségekkel? Mit gondolnak erről az ügyfelek?

A Kreatív immár hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe.

9.00 - 9.30 Regisztráció

9.30 - 9.50
A content marketing mérésének fontossága

Szalai Balázs, MEC / Wavemaker

9.55 - 10.15
Hogyan lesz az adatból tudás? A Multi-Funnel content mérési koncepció és egy példa

Boroznaki Gergő, Crane

10.20 - 11.00
Főszerkesztők a natív megoldásokról

Alberti Petra
, Marquard Media
Galambos Márton, Forbes
Pácsonyi Daniella, NLCafé
Szörnyi Krisztina
, HVG Extra
moderátor: Pál Zsombor, Kreatív

11.05 - 11.25 Kávészünet

11.25 - 12.05
Talent management
Jakab Anita, IKO Artist
Mátsik Emese, RTL Klub
Rubin Kata, Red Lemon
Tinnyei-Gáspár Kornélia, TMC
Yvonne Dederick, Grandioso
moderátor: Rényi Ádám, Uniomedia

12.10 - 12.25
A natív elpusztítja a sajtót?

Dudás Gergely, az Index volt főszerkesztője

12.30 - 13.10
Natív és branded content kereskedelmi szempontból - PR vs. Sales

Ganzler Orsolya, Szeretlek Magyarország
Hajagos Rita, Red Lemon
Lukács Csilla, ATV
Tóth-Császár Gergely, Ringier Axel Springer

moderátor: Szerényi Szabolcs, Kreatív

13.10 - 13.50 Ebédszünet

13.50 - 14.30
Válságkommunikáció a sajtóban

Nagy Tamás, Café PR
Pákolicz Attila
, Solutions Communications
R. Kovács Dániel
, Front Page Communications
Szántó Balázs, Noguchi Porter Novelli
Vágvölgyi Mihály, DeepInsight

moderátor: Puskár Krisztián, Kreatív

14.35 - 15.15
Párt kommunikációs igazgatók
Berta Zsófia, MSZP
Hajnal Miklós
, Momentum
Kanász-Nagy Máté, LMP
Radnai László, Jobbik
Wirsching Viktória, DK
moderátor: Puskár Krisztián, Kreatív

15.20 - 16.00
Mikor és hogyan használják a hirdetők a branded contentet? Kivel fejleszttetik a tartalmat?

Baráth Péter, Vodafone
Buzder-Lantos Nikoletta, Pepsi/FÁÜ
Kanyó Roland, dm
Salgó András, BMW
Szollár Domokos, MOL
moderátor: Szerényi Szabolcs, Kreatív

 

Részvételi díj: 34 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 29 900 Ft+áfa/fő

A jelentkezési lap a képre kattintva tölthető le:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

Időpont: 2017. november 23. (9.00 - 16.00)
Helyszín: Müpa Előadóterem (1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.)
Kontakt: Matiszkó Kitti, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 0614304570

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.