Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.
9.00-9.20Van új a nap alatt! – Employer branding trendek Frissítő globális employer branding körkép, hazahozott tanulságok a World Employer Branding Day-ről. Trendszetter előadás arról, hogyan csinálják a nagyok a világ körül, és könnyen beépíthető tanácsok kicsiknek is. Előadó: Zvezdovics Anita, Brandfizz, Társalapító & Chief Fizz Offizzer
9.25-9.45Ezek a mai fiatalok… Mit és hol keresnek? Bernschütz Mária a „mai fiatalokkal” kapcsolatos információit már rég nem a tanulmányaira, mint inkább az egyetemi oktatóként szerzett tapasztalataira alapozza. Szerinte a „mai srácok”... Előadó: Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus
9.50-10.10A trendi szlogeneken túl: Hallod-e, amit igazán hallani akarnak? Minden multinacionális vállalat hatalmas küzdelmeket folytat a munkavállalók megszerzéséért. A marketing feladata, hogy eladja a céget, amit trendibbnél trendibb szlogenekkel tesz meg. De mi van a szlogeneken túl? Előadó: Dr. Szilágyi Judit, Come&Grow, ügyvezető igazgató, vezetésfejlesztési tanácsadó
10.10-10.30A pszichológiai jóllét az employer branding szolgálatában Az előadás azt járja körül, hogy milyen módon van hatással a munkatársak jólléte, és az annak emelését célzó akciók a cég brandjére, illetve példát ad ilyen akciócsomagra is. Előadó: Órás Andrea, Assessment Systems, tanácsadó, pszichológus
10.30-10.40Mutasd a szervezeti motivációtérképed, megmondom, milyen az employer márkád! Az egy dolog, hogy sikerül kialakítani egy vonzó képet a cégről, de vajon ez a kép és a céges kultúra a gyakorlatban mennyire fedi egymást? Esettanulmánnyal mutatom meg, hogy mennyire nem egyszerű a mutatott márkát fenntartani a gyakorlatban, és ez milyen világosan látható egy szervezeti motivációs térképből. Előadó:Czagler Zsuzsa, Motivational Maps, Business Practitioner and Accrediting Trainer
10.40-10.50Stíluskommunikáció – a dolgozói élmény megteremtésének és fenntartásának támogatása Érdemes figyelmet fordítani arra, hogy összehangoljuk a munkavállalói élmény megteremtésének és fenntartásának elemeit, méghozzá hitelesen, életszerűen.Erre jól működő eszközt nyújthat a stíluskommunikáció. Előadó: Tóth Mónika, Personnel, ügyvezető igazgató
11.20-11.40Employer branding házon belül: agilis transzformáció és annak újszerű kommunikációja a Telekomnál Az employer branding tudatos alakítása nem csak kifelé fontos, a belső kommunikáció célja is többek közt a munkáltatói márka és az üzleti stratégia erősítése. Milyen újszerű megoldásokat alkalmaz a Telekom? Előadó: Kutas István, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
11.40-12.00Miért lett a frissdiplomás toborzásból journEY Program? – #Magadraismersz: employer branding stratégia és toborzási kampány az EY-nál Mit tett az EY ahhoz, hogy a végzős egyetemisták magukra ismerjenek a cég karrierlehetőségeiben? Konzisztensen felépített stratégia, valamint online & offline kampányok segítségével így sikerült még vonzóbbá válni az Y és Z generáció számára. Előadó:Lázár Gábor, EY, Head of HR
12.05-12.25Egy újabb rendhagyó húzás a Drehertől: reality az employer branding jegyében Fél-reality/vloggolás mint új munkáltatói márkaépítés. Előadás az ötlet hátteréről, a pilot kihívásairól és kulisszatitkairól. Előadó: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak, HR igazgató
12.25-12.40Elkötelezés – klikk, bevonás – post, #belső brandépítés Belső employerbranding-építés a legújabb technológiai megoldásokkal Előadó:Barathi Tamás, Blue Colibri, alapító
12.45-12.55 Az egészség, mint versenyelőny Megtartás és motiváció digitális egészségprogrammal Előadó: Dr. Fügedi Gergely, Fitpuli, Chief Operating Officer
12.55-13.00 Okos ajándékok az FDB Kft-től Feldobox élménycsomagok és AJI innovatív ajándékkártyák használata, mint ösztönző eszközök a HR térületén. Előadó: Szabó Rita, Feldobox, értékesítési menedzser
13.00-14.00Ebédszünet
14.00-14.20Digitális toborzási és onboarding hatékonyságnövelés egy szerteágazó szervezetben: GrandVision megoldások Hogyan fejleszd a munkavállalói élményt és kommunikálj gyorsan, egyszerűen és hatékonyan kollégáiddal a bevonzástól az onboardingon át a hosszútávú megtartásig, a kereskedelmi szektorban? Előadó: Szilvási Gábor, Grandvision, HR Director
14.25-14.453+1 dolog amit HR-esként nem tudtál a szoftverfejlesztőkről Hogyan lehet bevonzani fejlesztőket juniortól expert színtig, akkor is, ha nem aktív álláskeresők? Tudd meg interaktív workshopunkon! Előadók:Kalocsai Lea, Codecool, Head of Sales és Novák Gréta, Brandfizz, Employer Brand Research & Development Offizzer
15.10-15.30Kék- és fehérgalléros munkavállalók újszerű bevonzása és elkötelezése az ACCOR-nál Hogyan tette láthatóvá az Accor a kollégák munkájának fontosságát? Miért vált a szobaasszony a tisztaság őrangyalává? EVP-lokalizáció, pozícióbranding és integrált stratégiaépítés egy egységes munkáltatói márka érdekében. Előadó: Péter Dávid, ACCOR, Employer Branding Coordinator
15.30-15.552020 Employer Branding Vision: „War for talent” vagy „War for content”? Az employer brandinget miért nem lehet lekapcsolni? Mi fogja meghatározni az elkövetkező évek trendjeit? Frissítő útravaló azoknak, akiknél az employer brandingre nincs elég házon belüli erőforrás, de nem kampányokat, hanem stratégiát építenének - szeretnék mérni a ROI-t. Előadó: Horváth Ádám, Brandfizz, Társalapító & Chief Sparkle Offizzer
Hasznos információk: Időpont: 2019.11.28. Kapunyitás: 8.30 Konferencia kezdete: 9.00 Konferencia zárása: 16.00 Helyszín: CEU (1051 Budapest, Nádor utca 15.)
Részvételi díj: Early Bird kedvezmény október 28-ig: 37 900 Ft + áfa / fő Teljes árú részvételi díj október 29-től: 44 900 Ft + áfa / fő Csoportos jelentkezés 3 főtől: 38 900 Ft + áfa / fő
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek. A programváltozás jogát fenntartjuk!
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.