Bent lenni vagy nem bent lenni? – Mindent a munkakörnyezetünkről - hosszú távon
A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts április 8-án velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.
Lassan látjuk az alagút végét: az oltások és a védettség eljövetelét, a nyitást. Egy év már elég volt ahhoz, hogy megszokjuk az „új normálisat” annyira, hogy ne akarjunk mindent minden téren a régi kerékvágásba visszaterelni. Az irodába járással kapcsolatban is sokan tervezik már hosszú távra a hibrid megoldásokat. Nézzünk körül együtt az online konferenciánk keretében: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.
Program:
9:00-9:20 Visszatérés az irodába – lehetőség vagy kockázat? A munkáltatók jogi felelősségének kérdései – és válaszai Előadó: Dr. Gera Dániel, ügyvéd, a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda munkajogi csoportjának vezetője
9:25-9:45Az irodakérdés újragondolása a környezetpszichológia mentén Melyek azok a környezetpszichológiai elvek, melyeket érdemes szem előtt tartani mielőtt kialakítjuk az „újnormális” rendszerünket? Előadó:Dr. Dúll Andrea környezetpszichológus, az MTA doktora, intézetigazgató egyetemi tanár, ELTE Pedagógiai Pszichológiai Kar Ember-Környezet Tranzakció Intézet vezetője
9:45-10:00 Ergonomikus iroda – vírushelyzet előtt, alatt és után Milyen praktikus kérdések merülnek fel, amikor egy cég valóban tesz a dolgozói egészsége érdekében? Az ergonomikus eszközhasználat és tanácsadói szolgáltatás részletei. Előadók: Pákozdi Petra, Safety, Health and Environment Advisor, ExxonMobil Global Business Center Hungary és Salacz Dorottya, Ergo Specialist
10:00-10:15 Munkatérstratégiai forró kérdések napjainkban Mennyire kell elszenesednie egy szervezetnek ahhoz, hogy a pénzügyi, az operációs és humán területek vezetői lecsavarják a bizonytalanság égető lángját, és megvizsgálják azokat a kevésbé fájdalmas megoldásokat, melyekkel nem foglalkoztak rendszerszinten? Súgok: legtöbbször nagyon. Előadó: Horváth Dávid, Vezető Munkatér Tanácsadó és Service Designer / Lead Workplace Advisor & Service Designer
10:15-10:30 Újra-újratervezés Visszaállás az Erste Banknál – felmerülő kérdések és válaszok Előadók: Mihók Krisztina, HR vezető, Erste Bank és Murányi Linda, PR és belső kommunikációs vezető
10:30-10:50 SZÜNET
10:50-11:50! WORKSHOP ! Light Lightning Decision Jam: sorvezető a munkatérhez köthető újratervezésekhez A workshop célja közösen végig gondolni, hogy milyen kérdések, feladatok, kihívások és buktatók merülhetnek fel, ha elmozdítunk egy-egy elemet a munkakörnyezetünk rendszeréből a COVID hatásai okán. Hol, min és mennyit lehet és érdemes megtakarítani, min pedig nem érdemes. Adott döntések milyen következményekkel járnak. Közös gondolkozás, példák megosztása. A cél, hogy senkit ne érjen meglepetés az újragondolás után. Előadó: Horváth Dávid, Vezető Munkatér Tanácsadó és Service Designer / Lead Workplace Advisor & Service Designer
Tarts velünk április 8-án, és járjuk körül együtt, hogy milyen hibrid megoldásokat tartogat a jövő az irodába járás terén: mit tanultunk, mit engedünk el és mit tartunk meg – minden, ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.
Időpont:2021. április 8., délelőtt Felület:Online, Cisco Webex felületén
Részvételi díjak:
Early bird jegy február 28-ig:9000 Ft+áfa/fő Teljes árú jegy március 1-től: 15 900 Ft+áfa/fő
A jegyvásárlásért kattins a jelentkezem gombra vagy az esemény tetején található jegyvásárlás gombra! A jegyvásárlás regisztrációhoz kötött.
A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Élő rendezvény esetén az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A regisztrációval Jelentkező hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Jelentkező kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.