hirdetés

Munkaerő toborzás a Facebook-on lépésről lépésre


Gyakorlati útmutató lépésről lépésre egy sikeres toborzási kampányhoz:

Melyik célcsoportot érjük el és hogyan a Facebookon?
Mit jelent és hogyan néz ki a recrutiment branding a gyakorlatban?
Milyen eszközökkel és lépésekkel érünk el még több és releváns jelentkezőt?

Március 6., 13:00

Időpont:
2018. március. 06. 13:00
Helyszín:
Corner Rendezvényterem, 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

Résztvevőként lehetősége van a nap másik felében rendezett Toborzási trükkök a LinkedIn-en c. workshopon is részt venni, ebben az esetben az alábbi kedvezményben részesülhet:

Toborzási trükkök a LinkedIn-en + Munkaerő toborzás a Facebook-on lépésről lépésre

Teljes árú jegy (az ár az ebédet tartalmazza): 37 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől : 29 900 Ft+áfa/fő

Amennyiben egy workshopon szeretne részt venni:

Toborzási trükkök a LinkedIn-en workshop - Félnapos jegy

Teljes árú jegy (félnap): 21 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől : 17 900 Ft+áfa/fő

Munkaerő toborzás a Facebook-on lépésről lépésre workshop - Félnapos jegy

Teljes árú jegy (félnap): 21 900 Ft+áfa/fő
Csoportos kedvezmény 3 főtől : 17 900 Ft+áfa/fő

Kérjük, a jelentkezésnél tüntesse fel, melyik opciót választja!

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2018. március 6.
Helyszín: Corner Rendezvényterem, (1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.)
Kontakt: Szebek Rita This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 06-1-430-4568

A programváltozás jogát fenntartjuk. A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról elektronikus utón számlát küldünk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

hirdetés

letölthető fájlok

hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 
hirdetés

Amikor egy 12 éves birminghami kisfiú látta, hogy mennyi cukor van a kedvenc üdítőjében, egy kísérletet kezdett, amelybe bevonta a családját is.

A sürgősségi betegellátást érintő változtatások miatt kialakult véleményszkander szinte minden réteget, minden szaksajtóst, nem szaksajtóst és minden hozzá nem értőt megmozgatott.