09:15-09:40 Ki lesz a vezető szereplő a magyar gyártású tartalmak streamingjében? Baranyai Szabolcs (HBO), Grósz Judit (RTL Magyarország), Molnár Bálint (Sony Pictures Television CE) Moderátor: Bicsérdi Ádám
09:40-10:25 Van-e még ennél is több a saját gyártású tévés tartalmakban? Tévés kreatívvezetők Herman Péter (RTL Magyarország), Szabó Balázs (Sony Pictures Television Networks), Závorszky Anna (HBO), Tóth Csaba (AMC) Moderátor: Bicsérdi Ádám
10:25-10:40 Kávészünet
10:40-11:10 Hol a pénz a rétegsajtóban? Érdemes még nyomtatott közéleti termék indításával próbálkozni? Gerényi Gábor (Azonnali), György Zsombor (Magyar Hang), Kövesvári Krisztián (Qubit), Szentkirályi Balázs (G7) Moderátor: Puskár Krisztián
11:10-11:20 Leszámolás a kattintásfétissel: Cordia digitális esettanulmány Vajda Csilla (Wavemaker), Csepregi Dániel (Wavemaker), Szili Tímea (Cordia)
11:20-12:00 Pillanatkép a tévés hirdetési piacról Bacsa Gábor(Carat), Dudás Gergely(R-Time), Guttengéber Csaba (Atmedia), Somlói Zsolt (Mindshare) Moderátor: Fülöp István
12:00-13:15 Ebédszünet
13:15-13:55 Kinek mennyi adata van az online olvasókról, és hogyan lesz ebből pluszbevétel? Bognár Bálint (Central Médiacsoport), Horváth Tamás (Adaptive Media), Kovács Nándor (Wavemaker), Kovács Péter (IndamediaSales) Moderátor: Fülöp István
13:55-14:20 Hogyan érdemes kiadóvállalat mellett könyvkiadót üzemeltetni? Budaházy Árpád (HVG Könyvek), Szemere Gabriella (Central Kiadó) Moderátor: Bicsérdi Ádám
14:20-14:35 Kávészünet
14:35-15:20 Támogatók, előfizetők, klubtagok: ki hogyan épít az online olvasóktól érkező bevételekre? Andacs Botond (Index), Bodoky Tamás (Átlátszó), Zalai Ágnes (Central Médiacsoport), Szauer Péter (HVG Kiadó), Uj Péter (444.hu) Moderátor: Pál Zsombor
15:20-15:30 Cosmopolitan Teszter – contentinnováció a magazinpiacon Sabján Johanna (Cosmopolitan)
15:30-15:40 A jó natív vállalati szemmel Dojcsák Dániel (KPMG)
15:40-16:15 Tartalommarketing a sajtóban: meddig közeledhetnek a natív hirdetők a szerkesztőséghez? Alexandra B. Kowats (Telenor), Bus István (Playboy), Simon Izabella (Egészségkalauz.hu), Szigeti Péter (24.hu) Moderátor: Pál Zsombor
16:15-16:50 Tartalommarketing a tévében: mi menő most a non-spotban, és hogyan érdemes egy műsorral együttműködni? Bakcsy Szilárd (RTL Magyarország), Gyulai Tamás (Dentsu), Lóránt Gergely (Karrier Zóna), Zájer Attila (TV2 Csoport) Moderátor: Fülöp István
Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 39 900 Ft+áfa / fő Csoportos jelentkezés 3-4 fő esetén: 34 900 Ft+áfa / fő Csoportos jelentkezés 5 főtől: 29 900 Ft+áfa / fő
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.