hirdetés

Kékgalléros HR kihívások 4.0 /online/

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

Időpont:
2020. szeptember. 24. 09:00

Az ÜZLET&PSZICHOLÓGIA és a HRPWR.HU szeptember 24-én Kékgalléros HR-kihívások 4.0 címmel ismét bemutatja a nagy sikerű, fizikai dolgozók HR-kérdéseit körüljáró konferenciáját.

Rendhagyóan online konferencia!

Terveinkkel ellentétben, az előrejelzések alapján várható vírushelyzetet figyelembe véve, az online megvalósítás mellett döntöttünk, azonban az élő találkozás híveinek lehetőséget biztosítunk arra, hogy a szakmai előadások után élőben, egy délutáni, erdei Nordic Walking-os kirándulás keretében megvitassák egymással és velünk a délelőtt elhangzottakat.

A rendezvény ingyenesen és exkluzív/vip jeggyel is igénybe vehető, melyről bővebb infók a lap alján olvashatóak!

Helyszín: élő, interaktív webinárium (cisco webex felületen)
Időpont: 2020. szeptember 24. 9.00

TERVEZETT PROGRAM:

8.50 - 9.00 Belépés online a konferenciára

9.00 - 9.15 3+1 dolog, amit HR-esként nem tudtál a kékgalléros munkavállalókról!
Hogyan lehet bevonzani kékgalléros kollégákat operátortól műszakvezető színtig, akkor is, ha nem aktív álláskeresők? Tudd meg interaktív előadásunkon!
Előadó: Novák Gréta, Employer Brand Research & Development Offizzer, Brandfizz

9.15 - 9.30 A pszichológiai profilozás álláshirdetésekben, avagy fontos javaslatok az álláshirdetések kiírásához
Ugyan most kényelmes a toborzók helyzete, de még így is fontos, hogy az álláshirdetés egyben szűrjön is, és releváns jelentkezőket hozzon!
Előadó: Földi Miklós Dániel, pszichológus, tanácsadó, reklámpszichológus

9.35 - 9.50 Több telephely, sok kolléga? Ne egy nagy csapatot akarj, hanem sok kicsit!
Sok mindent tanított a Covid, többek között azt, hogy a lojális, és azon belül is a bizonyos kritériumok mentén szerveződő kis méretű csapatkohézió tud bajban is összefogást hozni. Hogy csináljuk mi a Praktikernél? Mi alapján, hogyan határozzuk meg a csapatokat és építjük azok összefogását?
Előadó: Márton Katalin, HR vezető, Praktiker Magyarország

9.50 - 10.00 APPróság, ami napi szinten támogatja a munkavállalók életét
Nagyot fordult a világ pár hónap alatt, a hatékony belső kommunikáció szerepe megkerülhetetlenné vált. Megmutatjuk, hogyan lehet informálni, motiválni és elkötelezni a kollégákat akár a telefonjukon keresztül.
Előadó: Barathi Tamás, Alapító, Blue Colibri App

10.00 - 10.10 Belső átvilágítás a kékgallérosok körében
Avagy hogyan tudunk mentesülni a rehabilitációs hozzájárulás terhe alól? Megtakarítási lehetőségek az átvilágítás segítségével.
Előadó: Balog Lajos, Üzletágvezető, Pannon-Work Zrt.

10.10 - 10.25 Csoda Baszk földön, remény Győrben
Egy baszk és egy magyar kkv történetét ismerhetjük meg.  Ami összeköti őket az az, hogy mernek és tudnak alapvetően a kék galléros munkavállalóikra támaszkodni nehéz helyzetekben, változásban. Vajon mik ezek a közös módszerek és milyen eredményeket hoztak? Az alapgondolatok mellett néhány itthon is használható jó gyakorlat is elhangzik majd az előadásban.
Előadó: Toldi Zsuzsanna, Szervezetfejlesztő, Tulajdonos, AQUILONE Kft., valamint Sebesi Csaba, Ügyvezető, Katek Hungary Kft.

10.25 - 11.00 Szünet

11.00 - 11.15 Hogyan lehet megbocsátható az elbocsátás?
Az országon végigsöprő elbocsátási hullám rengeteg bizonytalanságot ébresztett a munkavállalókban. A leépített munkatársak támogatása kiemelten fontos a nehezített munkaerő-piaci terepen, erre hozunk konkrét szakmai tippeket, példákat.
Előadó: Csikós-Nagy Katalin, Ügyvezető, HR-Evolution Kft. és Tóth Nikolett, Pszichológus, Karrier Coach, HR Tanácsadó

11.15 - 11.25 A toborzástól a kilépésig, mindent a chatbot technológiáról!
Ma már a teljes munkavállalói életciklus során képes levenni az ismétlődő, adminisztratív feladatok terhét a HR szakemberek válláról. A jelentkezési folyamattól kezdve, a mindennapi kapcsolattartáson és ügyintézésen és oktatásokon át, egészen a kilépési interjúig, folyamatos, és interaktív kommunikációs csatornát biztosít a cégvezetés, a HR és az összes munkavállaló között.
Előadó: Pál Zoltán, Talk-A-Bot Kft. képviselője

11.25 - 11.40 Minden a vezetőn áll vagy bukik! Hogyan inspiráljuk a csapatunkat motiválgatás helyett?
Milyen csodálatos lenne, ha a csapattagok lelkesen, belülről motiváltan dolgoznának. Ugye? Az előadásból kiderül, hogy mi a három titok, amely segítségével ezt bármilyen vezető megvalósíthatja.
Előadó: Lippner Tamás, a Sell and Speak alapítója, értékesítést, vezetést segítő tanácsadó-tréner

11.40 - 11.50 Hogyan teremtsünk egyensúlyt a kékgalléros adminisztrációban?
Beosztástervezés, bérszámfejtés, önkiszolgáló HR – lehet egyszerűbben PIRAMIS szoftverekkel!
Előadó: Závaczki Józsefné, Ügyfélszolgálati Igazgató, L-SOFT Zrt.

11.50 - 12.05 Egy bánásmód, ami díjat érdemelt – a Sanofi Csanyikvölgyi Gyáregység az Év Gyára verseny egyik győztese
Az Év Gyára verseny “dolgozói elköteleződés” kategóriának győztese számol be azokról az intézkedésekről, melyeket a fizikai dolgozók munkahelyi jólléte érdekében vezettek be.
Előadó: Takács Magdolna, HRBP, Chinoin-Sanofi Zrt.

12.10 - 12.20 Juttatások Covid-helyzetben. Jobb félni mint megijedni?
Az előadásban megmutatjuk, hogy hogyan hatott a járvány a vállalatok HR juttatásaira az első hullám idején, mit tanulhatunk és hogyan alkalmazkodjunk egy második hullám esetén.
Előadó: Pászthory Andrea, Értékesítési Vezető, Edenred Magyarország Kft.

12.20 - 12.35 A 120 sok vagy kevés? - Milyen kihívásokkal találkozik egy autóipari vállalat a Home-Office korszak idején?
Kommunikáció, figyelem, megtartás, egyensúly, azaz mi minden jót hozott az elmúlt időszak?
Előadó: Peszeki Gabriella, Személyügyi Menedzsment és Toborzás Vezető, Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.

REGISZTRÁCIÓ és JEGYVÁSÁRLÁS:
A jegyvásárlásért kattints lentebb a kiválasztott jegytípusra, és a jegy a kosárba kerül.

A rendezvényre a regisztráció lezárult, a jelentkezők a megadott e-mail címre kapták meg a technikai részleteket.

Részvételi díjak:
 Díjmentes regisztráció: kizárólag a konferencián való részvételt tartalmazza.
 Exkluzív jegy: 7.900 Ft + áfa/fő, mely tartalmazza: a konferencián való részvételt, házhoz szállított catering szolgáltatást, egy aktuális Üzlet&Pszichológia lapszámot, Nordic Walking kiránduláson való részvételt.
 VIP jegy haladóknak: 12.900 Ft + áfa/fő, mely tartalmazza az exkluzív jegyárban foglaltakat + ingyenes 'Sell your jobs' álláshirdetés tematikájú tanácsadást Földi Miklós Dániellel.

Nordic-Walkingos kirándulás:
A délutáni Nordic-Walking szakmai kirándulás tudnivalóiról bővebb információ a facebook eseményben olvasható.

Kapcsolat:

Rendezvény: Székeli Dalma, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Szponzoráció: Galambos Zsófia, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Kapcsolat:

Rendezvény: Székeli Dalma, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Szponzoráció: Galambos Zsófia, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

 

Partnereink:
Blue Colibri App
L_Soft
Partnereink:
Edenred
Partnereink:
Pannon-Work
Partnereink:
Talk-a-Bot
Aquilone
Nemzeti Cafetéria
hirdetés

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.