Egy éve élünk a koronavírus árnyékában és ez idő alatt nemcsak a társadalom járványhoz való viszonyulása vált ketté, hanem a munkavállalók helyzete is. Az ország fele home office-ban ücsörög hónapok óta, míg a másik felében mintha mi sem változott volna. Nap mint nap bejárnak dolgozni a kékgallérosok, bolti eladók, banki ügyintézők és sokan mások. Néha egy cégen belül vannak jelen az eltérő modellek. De hogyan reagálták le ezt a korábban sosem látott helyzetet a belső kommunikációs és hr osztályok? Milyen best practice-ek alakultak ki? Milyen hibákba futottak bele? Erről fog szólni az Internal 3.0, a Kreatív harmadik belső kommunikációs workshopja.
Program:
8.50 - 9.00 Belépés a Webex felületre
9.00 - 9.15 Blue collar vs white collar – CoVid Editon Milyen ellentéteket szül egy céges szervezeten belül, ha vannak munkavállalók, akik hónapokra otthon maradhatnak, míg másoknak nap mint nap be kell menniük akár több száz ember közé egy gyártósorra? Mennyire akadozik az információáramlás? Hogyan tudja ezt a helyzetet kezelni a megfelelő belső kommunikáció? Előadó: Siket Lóránt, Communication manager, LEGO
9.20 - 9.35 The show must go on A szolgáltató szektor egy jelentős része nem állt le, így a bankok sem. Ellenben a munkatársaknak és az ügyfeleknek is maszkot kell hordaniuk, arctalanul, néha alig kapva levegőt kommunikálni egymással sokszor bizalmi ügyletek kapcsán. Fenn lehet így tartani a motivációt? Milyen feszültségek vannak és hogy lehet ezeket kezelni? Hogyan alakította át ennek nyomán belső kommunikációját a legnagyobb hazai bank? Előadó: Gáspár Bence, vállalati kommunikációs vezető, OTP Bank
9.40 - 9.55 Túl a videósörözésen Hatalmasat nőtt az online rendezvények szerepe az elmúlt egy évben. Tart még a lendület, vagy kezd kifulladni a műfaj? Mit lehet kitalálni a videósörözésen és online gamingen kívül? Milyen megoldásokkal lehet ezeket minél kreatívabbá tenni, a való életbeli élményekhez közelíteni? Hol lesz a helyük hosszú távon egy cég belső kommunikációjában? Előadó: Kovács Dániel, Kreatívigazgató, Roxer Kommunikációs Kft.
10.00 - 10.20 Összegző kerekasztal I. A nap gondolatainak és legfontosabb témáinak, véleménykülönbségeinek áttekintése és megtárgyalása, kérdések a közönség részéről. Résztvevők: Gáspár Bence, vállalati kommunikációs vezető, OTP Bank Kovács Dániel, Kreatívigazgató, Roxer Kommunikációs Kft. Siket Lóránt, Communication manager, LEGO
10.20 - 10.40 SZÜNET
10.40 - 10.55 A fluktuáció a múlt? Az elmúlt évek hot topicja volt a fluktuáció, ám ezt is jelentősen felülírta a járványhelyzet. De mit jelent ez a gyakorlatban? Megszűnt a fluktuáció, vagy átalakult? Hol tompult a fluktuációs nyomás és hol erősödött? Mi a belső kommunikáció szerepe ebben az átalakult helyzetben? Előadó: Tóth Nikolett, Munka- és szervezetpszichológus, HR tanácsadó, Evolution Group
11.00 - 11.15 Közösségépítés és belső kommunikáció introvertáltakkal Szinte minden vállalat munkavállalói között találni zárkózottabb, introvertált embereket. Ők azok, akiket olykor még a fizikai térben is nehezebb volt megszólítani, aktivizálni a HR-eseknek. Mi a helyzet ezzel az online térben? Hogyan lehet velük kétirányú céges kommunikációt folytatni és odafigyelni az ő belső jóllétükre? Előadó: Ivanov Katalin, országos HR-igazgató, Schneider Electric
11.20 - 11.35 Content is king Az elmúlt egy évben nem csak az online közéleti hírfogyasztás pörgött fel, a céges információk is teljes egészében átkerültek a folyosóról és a faliújságról a digitális térbe. De mit is érdemes eléjük tenni? A szorosan vett HR, bér, munkaidő, szabadság stb. kérdéseken túl milyen híreket fogyasztanak szívesen egy intézménnyel, munkahellyel kapcsolatban? Erre az intranet vagy egy mobilapp az üdvösebb megoldás? Előadó: Takács István, Employer Branding & IC Lead, HR, Vodafone Magyarország
11.40 - 11.55 Employer branding vs CoVid Hogyan lehet céges identitást, közösségi élményt építeni és fenntartani a dolgozókban úgy, hogy sok helyen egy éve otthon ül mindenki, mások egymástól ötméteres távolságokban dolgoznak és ebédelnek? Best practice-ek, jól bevált ötletek és kreatív megoldások itthonról és a nagyvilágból munkavállalói elkötelezésre és közösségépítésre a digitális térben. Előadó: Szörcsök Szilvia, employer branding sparkle manager, Brandfizz
12.00 - 12.20 Összegző kerekasztal II. A nap gondolatainak és legfontosabb témáinak, véleménykülönbségeinek áttekintése és megtárgyalása, kérdések a közönség részéről. Résztvevők: Takács István, Employer Branding & IC Lead, HR, Vodafone Magyarország Tóth Nikolett, Munka- és szervezetpszichológus, HR tanácsadó, Evolution Group Szörcsök Szilvia, employer branding sparkle manager, Brandfizz Ivanov Katalin, országos HR-igazgató, Schneider Electric
Az előadók neveivel folyamatosan frissítjük az eseményt. A programváltozás jogát fenntartjuk.
Részvételi díj: Teljes árú jegy: 11 900 Ft + Áfa/fő Csoportos kedvezmény 2 főre: 20 900 + Áfa / 2 fő Csoportos kedvezmény 3 főre: 29 900 + Áfa / 3 fő
A jegyvásárlásért kattints a 'Jelentkezem' gombra, a jegy nevére itt a leírásban vagy az esemény tetején/alján található sárga gombokra. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
A regisztrációval Jelentkező hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Jelentkező kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja (https://pphmedia.hu/adatkezeles). A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 11 900 Ft + Áfa/fő Csoportos kedvezmény 2 főre: 20 900 + Áfa / 2 fő Csoportos kedvezmény 3 főre: 29 900 + Áfa / 3 fő
A jegyvásárlásért kattints a 'Jelentkezem' gombra, a jegy nevére itt a leírásban vagy az esemény tetején/alján található sárga gombokra. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles). A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.