hirdetés

Influencer marketing 2020

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében.
Dátum: december 04.

Időpont:
2019. december. 04. 09:00
Helyszín:
La Vida DUNA (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

Influencer marketing 2020

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében.

Bevezető:

1
000 ember megkérdezésével készített átfogó, nagyszabású kutatást az influencer marketingről a Gemius bevonásával és a Google támogatásával a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete (MTE) Youtube Certified szekciója (4Kids, Special Effects Media és Star Network).

A kvantitatív mellett kvalitatív, mélyinterjús adatgyűjtést is alkalmazó kutatásból kiderül minden, amit a hazai internetezők influ marketinghez való viszonyáról tudni érdemes. Részletesen elemzik a piacot fogyasztói oldalról, nézői elvárásokról, a marketinglehetőségekről. Kiket, milyen korosztályok követnek, kik népszerűek Youtube-on és Instagramon (kiket utálnak?), milyen termékeket vennének, ha egy influencer ajánlja, mennyire tartják ósdinak a tévét és ehhez képest trú arcoknak az online videósokat, akiket inkább hívnak youtubernek, mint influencernek (vajon miért?), ellentétben az Instagram-celebekkel

Idézetek a kutatásból:
„Az én youtuberem nem pénzért csinálja, hanem, mert elhivatott. Hogy kap pénzt is érte? Persze, de olyan sokat dolgozik vele, hogy egyáltalán nem baj, ha kap egy kis pénzt!”
„A neten meg tudod válogatni, mit nézel, nem dől rád kéretlenül a sz*r, és lehet, hogy sokan befolyásolónak tartják az internetes tartalmakat, de a tévé sokkal butítóbb.”
„A kedvenc youtuberem az egyik cimborám.”
„Nekem a tv megmarad gyerekkoromnak, amikor megmondták mikor megy a kedvenc mesém. Most már nem nagyon lehet úgy beosztani az ember idejét, hogy ez működjön.”

Nem a kutatási anyag azonban az egyetlen újdonság, amellyel ezen a rendezvényen találkozhattok először! Az IAB Hungary Influencer munkacsoportja 2019 nyarán készített egy részletes Influencer Fogalomtárat, amely abban segíti a piaci szereplőket, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Megalkottak továbbá egy Influencer Marketing Kisokost, amelyet szintén nálunk láthattok először.
A kutatás, a Kisokos és a fogalomtár bemutatása után a legfontosabb piaci szereplők részvételével értékeljük a tanulságokat.

Program: 

09.00 - 09.30 Regisztráció

09.30 - 10.10 A fiatalok számára a legidegesítőbb reklámtípus a tévés – kvantitatív kutatás beszámoló
Milyen médiatartalmakat fogyasztanak a 9-44 éves hazai internetezők? Melyiket szeretik jobban, melyiket kevésbé? Hol zavarják őket jobban és kevésbé a reklámok? Igaz-e, hogy minél több videót fogyaszt valaki, annál inkább növekszik a vásárlási kedve? Kell-e, hogy értsen az influencer ahhoz a területhez, amit reklámoz? Mit tudnak az influencerek tartalmi és marketingszempontból, amit más csatornák nem?
Előadó: Baittrok Borbála - kutatási vezető, Gemius

10.15 - 10.55 „Némely »egyszerű« videós értékesebb tartalmat gyárt, mint ami a tv-ben megy” – attitűdök, elfogadás, hitelesség. Kvalitatív kutatási beszámoló

„Nem mások csináltak belőle sztárt, hanem maga érte el, hogy ismerjék, tehát azért tud valamit. „A tévés azt mondja, amit mondanak neki. Az internetes azt, amit gondol.” Ezek nem a mi gondolataink, hanem a fogyasztóké, melyeket alapos mélyinterjús kutatás során derítettek ki a kutatók. Ezekből kiderül az is, hogy kiktől, milyen típusú reklámokat, szponzorációkat fogadnak jól, vagy épp kevésbé jól és miért. No meg az, hogy mi a különbség szerintük a youtuber és az influencer között. A legfontosabb tanulságokat összegezzük nektek.
Előadó: Borbély Viktor - kvalitatív kutató, Gemius

10.55 - 11.15 Kávészünet

11.15 - 11.35 Bemutatkozik az Influencer Fogalomtár és az Influencer Marketing Kisokos

Az IAB Hungary Influencer munkacsoportja részletes Influencer Fogalomtárat készített, amely abban segít a piaci szereplőknek, hogy fogalmi kérdésekben egy nyelvet beszéljenek. Megalkottak továbbá egy Influencer Marketing Kisokost, amelyet szintén ezen az eseményen mutatnak be először. A Kisokos a teljesség igénye nélkül kitér az influencer marketing típusaira, formáira, bemutatja az ideális brief sablont és folyamatmenedzsmentet. Egy gyakorlatias tudásanyag, amely minden piaci szereplő munkáját segíti!
Előadó: Farkas Dániel, IAB Hungar/Star Network 

11.40 - 12.45 Ha olyan, mint a haverom, a pénztárcám is kinyílik miatta? – kerekasztal- beszélgetés
Mik voltak a legmeglepőbb állítások a Gemius kutatásából? Mit üzen a különféle korcsoportok influencerekhez/videósokhoz való viszonyulása a hirdetők számára? Mit lehet kezdeni az unszimpatikus influencerekkel? Náluk is érdemes hirdetni? Mit várnak a szakmai szereplők a Fogalomtártól és a Kisokostól? Kerekasztal beszélgetés MCN-ügynökségek, a Google és a hirdetői oldal részvételével.
Résztvevők:
H
ernádi Gábor, Star Network
K
ovács Péter, Google
P
intér Róbert, 4Kids Network
S
örös József Péter, Magyar Telekom
S
zabó Gergő, Special Effects Media

12.45 - 13.45 Ebédszünet
Workshop zárása

Részvételi díj:  

Teljes árú jelentkezés:
29 900 Ft + áfa / fő 
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 26 900 Ft + áfa / fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  e-mail címre!

 Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Kedvezményes jelentkezés IAB és MTE tagoknak:

 Letöltöm a jelentkezési lapot! 

Időpont: 2019. december 04. 
Helyszín: La Vida DUNA (1138 Budapest, Dunavirág u. 2.)

Kontakt: Szebek Rita,  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 06 1 430 4568

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) 
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.