Így használd az Influencered! – Minikonferencia a csillapíthatatlan „influencer-lázról”
A rendezvény célja: hasznos, gyakorlati ismeretekkel ellátni azokat az ügyféloldali marketingeseket és kommunikációs szakembereket, valamint a reklám és PR-ügynökségek digitális területén dolgozókat, akiknek influencerekkel kell együttműködniük, kampányokat tervezniük. A rendezvény betelt!
Már a könyöködön potyognak ki az influencerek? Pedig nem fog egyhamar lecsillapodni az influencer-láz, sőt. De, hogy ne szomorkodj, van egy jó hírünk: lehet ezt jól is csinálni, sőt, egyre jobban! Influencer marketing minikonferenciánkon friss kutatási adatok mellett nemcsak arról fogunk beszélni nektek, hogy milyen egy optimális influencer együttműködés, hanem arról is, hogy mikor érdemes egyáltalán belefogni ilyesmibe.
Hasznos, gyakorlati ismeretekkel látjuk el azokat az ügyféloldali marketingeseket és kommunikációs szakembereket, valamint a reklám és PR-ügynökségek digitális területén dolgozókat, akiknek influencerekkel kell együttműködniük, kampányokat tervezniük.
Fél napos rendezvény # az influencerek helyes bevetéséről # velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról # konzekvens imázsépítésről # hatékony eladásösztönzésről # saját tartalmak gyártásáról # külföldi anyagok adaptálásáról
REGISZTRÁCIÓ
Részvételi díj: teljes árú részvételi díj: 25 900 Ft + áfa / fő csoportos jelentkezés 3 főtől: 21 900 Ft + áfa / fő
A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
e-mail címre!
Kapcsolat: Hasznos Nelly
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
061 430 4527
Helyszín: Premier Kultcafé 1085 Budapest, Üllői út 2-4. a térkép itt
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek. A programváltozás jogát fenntartjuk!
A rendezvényre a helyek elfogytak, további jelentkezőket nem tudunk fogadni.
PROGRAM:
8.30-9.00Regisztráció
9.00-9.20 Az influencer marketing alapeszközei: avagy mire jó és mire alkalmatlan a YouTube, a Facebook és az Instagram? előadó: Sápi Márton (Star Network)
9.25-10.10Kerekasztal-beszélgetés Túlhájpolt, megunt, megkerülhetetlen – az influencer-láz nem csillapodik, de nem mindegy, hogyan használod. Mire való influencer, mire nem? Mitől működik velük az együttműködés és mitől nem? résztvevők: Benkő Lilla (Special Effects Media) Farkas Dániel (Star Network) Tőrös Balázs (Fastbridge) Velezdi Ténia (Geometry cégcsoport)
10.15-10.35 Az influencer marketing is reklám, szabályok vonatkoznak rá. De mik? Mit szabad, mit nem, és hogy etikus az influencer marketing használata? előadó: dr. Zenisek Andrea, a GVH Fogyasztóvédelmi Irodájának vezetője
10.40-11.00 Amit nem is ismersz, de a gyereked megőrül érte. A legújabb influencer-platformok: Snapchat, Ask.fm, TikTok és a többiek. előadó:Ádám Orsolya (Positive Adamsky)
11.05-11.25 Az elmúlt évek legmenőbb nemzetközi influencer kampányai előadó: Varga Gábor Zoltán (Café Communications)
11.30-11.50Kávészünet
11.50-12.10 Kik azok a nonfluencerek? Egy influencer-kritikus, ám kommunikációbarát kampány tanulságai. előadó:Vaszary Ádám (Positive Adamsky)
12.15-12.25 360°-os influencer marketing a márkastratégia részeként előadó:Palotai Zoltán (Territory Influence)
12.30-12.50 Mi az, ami automatizálható az influencer-marketingben, és mi az, ami nem? előadó: Voit Péter (Post for Rent)
12.55-13.40 Kerekasztal-beszélgetés Celeb-e az influencer és influencer-e a celeb? Be lehet-e kerülni glossykba az influencerekkel és egyáltalán, érdemes-e? Az influencerek helye a hagyományos pr-eszközökön belül. résztvevők: Ádám Orsolya (Positive Adamsky) Hajagos Rita (Red Lemon Media) Sass Dani (Armadillo) Varga-Szilagyi Zsolt (P4R Digital Agency)
REGISZTRÁCIÓ
Részvételi díj: teljes árú részvételi díj: 25 900 Ft + áfa / fő csoportos jelentkezés 3 főtől: 21 900 Ft + áfa / fő
A jelentkezési lap letöltéséhez kattints a képre, majd kitöltve juttasd vissza a szervezőknek a [email protected]e-mail címre!
Helyszín: Premier Kultcafé 1085 Budapest, Üllői út 2-4. a térkép itt
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja.(https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek. A programváltozás jogát fenntartjuk!
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.