Gyógyszerkommunikációs konferencia Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.
Program
09.30 – 10.00Regisztráció
10.00 – 10. 20Internetes gyógyszervásárlás és a hirdetések összefüggése Előadók: Abonyi Zsolt, Healthcare Research Director és Kiss Katalin, Healthcare Account Manager, Inspira Research
10.25 – 10.50„Nyáron nincsen nyár!” (egy HS beteg) - avagy igaz-e, hogy 1+1 ˃ 2? Előadó: dr. Bozzay Kinga, General Manager, Abbvie
10.55 – 11.15Ügyfélközpontú tartalomstratégia Előadó: Hajdú Miklós, Brand and Digital Lead, Pfizer Hungary
11.20 – 11.50Kávészünet
11.50 – 12.10Anya csak egy van - márkaépítés egy monopol piacon, ahol hatalmas a verseny Előadó: Szilvási Dóra, Senior Marketing Implementation Lead, GSK
12.15 – 12.30Neo Citran Flu Map kampány Előadó: Szabó Orsolya, Client Service Director, Progressive Reklámügynökség
14.00-14.10 Milyen alternatív kommunikációs lehetőséget biztosít az MDD intelligens gyógyszeradatbázisa? Előadó: Dr. Marosi Gyöngyi, gyógyszerész, MDD 2002 Kft.
14.55 – 15.15 Egy cél, egy stratégia, különféle eszközök – mit tehet egy régiós marketinges? Előadó: Szántai Zsuzsanna, Brand Manager Hungary/Slovenia/Croatia, Aspen Pharma
15.20 – 15.35 Neuromarketing: Mit tanulhatunk 2018 legjobb OTC TV reklámjából? Előadó: Halmos Júlia Csenge, ügyfélkapcsolati vezető, Synetiq
15.40 - 16.00 Cannes Health Lion győztes munkák az elmúlt évekből (nem a korábban itt bemutatottak) Előadó: Vándor Ágnes, ügyvezető, PPH Media
Részvételi díj: Teljes árú jegy: 49 900 Ft + áfa / fő Csoportos jelentkezés 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.