A digitális brandépítés legújabb trendjei, a Google és a GDPR, stratégia a YouTube-on, hatékony együttműködés az influencerekkel és az elengedhetetlen best practice-ek: Digital Branding Reggeli március 6-án. A rendezvény betelt.
Időpont:
2018. március. 06. 08:30
Helyszín:
Google Ground (1082 Budapest, Nagytemplom utca 30.)
9.00-9.20 Digital branding in 2018 (angol nyelvű előadás) Paul Sharkey a Google dublini központjából érkezik Budapestre, hogy eligazítson minket a digitális brandépítés legújabb trendjeiben. Paul Sharkey, Head of Google Marketing Solutions CEE - Google
9.20-9.40 A Google és a GDPR kapcsolata 2018-ban, ha digitális konferencia, akkor GDPR. Dr. Puskás János válaszol az elmúlt időszakban oly gyakran feltett kérdésre: Vajon megfelelnek-e a Google termékei a GDPR elvárásainak? Dr. Puskás János, Legal Counsel - Google
9.40-10.10 Google AdWords újdonságok és közönség stratégiák a sikeres kampányokhoz Milyen adatokat tudunk felhasználni kampányaink tűpontos célzásához? Asabiny Miléva, Agency Development Manager - Google
10.10-10.30 Kávészünet
10.30-10.50 Marketing automatizálás a gyakorlatban Marketing automatizáció az üzleti folyamatokban Somló Iván, Managing Director, Click2Digital
10.50-11.10 Attribúciós modellezés 101 Hogyan ítéljük meg marketing csatornáink sikerességét? Valu Róbert, Digitális tanácsadó
11.10-11.30 Márkaépítés a legnagyobb videómegosztó portálon Videótartalom stratégia a YouTube-on. Tervezési és kivitelezési tippek, kezdőknek és haladóknak egyaránt Kovács Péter, Agency Relationship Manager - Google
11.30-11.50 PostForRent - Egy automatizált influencer marketing platform Hogyan tudunk egyszerre akár több száz influencerrel, egy gombnyomásra együttműködni? Varga-Szilágyi Zsolt, COO - PostForRent
11.50-12.30 Esettanulmányok digitális márkaépítésről Konkrét számok és eredmények 1-1 hazai sikertörténetről a digitális márkaépítés világából Vajda Éva, CEO, iWebMA
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát állítunk ki. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk. A regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát állítunk ki. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.