9.00 - 9.20 Micro Moments Hogyan jelenjen meg egy márka a fregmentált, több eszközön történő fogyasztói életútban? Egly Csaba, Business Development Manager - Google
9.20 - 10:00 Google AdWords és YouTube Hogyan segítik a márkaépítést a Google AdWords legfrissebb változásai? Miléva Asabiny, Market lead - Google
10.00 - 10.40 Videótartalom stratégia A videótartalom stratégiától, a tartalom- és csatornaoptimalizáláson, közösségépítésen keresztül egészen a videós hirdetésekig. Bodrogi Bozán András, Regional YouTube trainer
10.40 - 11.00 Kávészünet
11.00 - 11:30 Mobilhirdetések Gyorsítósáv ügyfelek és vásárlók akvirálásához, avagy a mobilhirdetések kiaknázatlan lehetőségei Boros Botond, Head of Marketing - Google
11:30 - 12:00 Attribúciós modellezés Az adatvezérelt marketing mix összeállításának alapjai. Hogyan állapítsuk meg egy marketing csatorna valós teljesítményét? Valu Róbert, Digital Consultant - Google
12.00 - 12.40 Hazai sikertörténetek az FMCG iparágból
Részvételi díj: 19 900 Ft+áfa/fő
A jelentkezési lap a képre kattintva tölthető le:
Időpont: 2017. március 29. Helyszín: Google Ground (1082 Budapest, Nagytemplom utca 30.)
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.