hirdetés

Content+Marketing Award 2016

A Kreatív szaklap harmadik alkalommal hirdeti meg versenyét, melyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait várjuk!

A shortlistesek és a díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistán!

Díjátadó és workshop: május 26.

Időpont:
2016. május. 26. 17:00
Helyszín:
Mozsár Kávézó (1065 Budapest, Mozsár utca 2.)

A CMA 2016 verseny célja

Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy oldják meg kreatívan a hirdetői igények kiszolgálását, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2016 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.

Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?

Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

Nevezési feltételek

Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2015. április 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.


Meghosszabított nevezési határidő: 2016. április 22.


Nevezési díj
34.900 Ft + áfa / nevezés
24.900 Ft + áfa / nevezés: ugyanazon kampány két főkategóriában való nevezése esetén
19.900 Ft + áfa / nevezés: ugyanazon kampány három főkategóriában való nevezése esetén

CMA 2016 Nevezési lap

Kapcsolat: Tóth Veronika e: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. t: 1 430 4544

A Content+Marketing Award 2016 zsűrijének elnöke Kardos Gábor, a 444.hu, Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója.

Zsűritagok

Balaton Anita
Café Pr, ügyvezető

Bíró Pál
Google, Industry Head & Video Partnership Lead

Falvay László
Young & Rubicam, kreatívigazgató

Gulyás János
MEC, ügyvezető Igazgató

Kutas István
Telenor, vállalati kommunikációs igazgató

Lengyel András
Ringier Axel Springer Magyarország, hirdetési és marketing igazgató

Petrányi-Széll András
PS:Provocative, partner

Szalai Balázs
Next Wave Europe, Head of Content 

Szigeti Péter
Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető

Vándor Ágnes
Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató

Weyer Balázs
Főszerkesztők Fóruma, elnök

Content+Marketing Award 2016 díjátadó és workshop


Gyere el május 26-án az idén harmadszor meghirdetett Content+Marketing Award díjátadójára! Miért? 

Az eredményhirdetés után néhány órás workshop keretében mutatjuk be a zsűri által kiválasztott legizgalmasabb, legkreatívabb és leghatékonyabb tartalomalapú marketingmegoldásokat.

Választ kaphatsz olyan kérdésekre, mint:

  • Milyen tartalommal lehet egy FMCG terméket a fogyasztók számára megfoghatóvá és érdekessé tenni?
  • Hogyan beszéljünk nyíltan egy sikamlós és sokak számára tabu női témáról?
  • Hogyan alkalmazza sikeresen egy művészeti tevékenységet folytató vállalat a content marketinget?
  • Adatgyűjtés tartalommarketing megoldásra.
  • Miért érdemes egy telekommunikációs vállalatnak edukációra ezt a megoldást alkalmaznia?
  • Hogyan lehet egy száraz pénzügyi tartalmat érdekessé tenni a fiatalok számára?

Letöltöm a jelentkezési lapot!
 
A workshop részvételi díja: 12 900 ft + áfa

A díjátadó mindenki számára ingyenes.

A CMA 2016 nevezési díja tartalmaz két belépőt a workshopra. 
További jegyeket a pályázók is igényelhetnek a [email protected] email címen.


Kapcsolat: Tóth Veronika e: [email protected] t: 1 430 4544

Kategóriák

 A főkategória (témakategória szerint)

  • Autó, gépjárművek
  • Államigazgatás
  • B2B kommunikációs megoldások (ügynökségi és médiaszolgáltatások stb.)
  • Egyesületek, szervezetek (non-profit szervezetek tevékenységei)
  • Energiaszektor, építőipar
  • Eseményhelyszínek (stadionok, konferencia központok, centrumok stb.)
  • FMCG termékek
  • Gyógyszerek és gyógyászati készítmények
  • Ipar (ipari termékek)
  • IT/Telekommunikáció
  • Kiskereskedelem (gyógyszertárak, kis és nagy boltok stb.)
  • Környezetvédelem
  • Közlekedés (légitársaságok, metró, taxi-társaságok, busztársaságok stb.)
  • Lifestyle (szépségápolás, divat stb.)
  • Művészet, szórakozás (múzeum, színház, mozi, kalandpark stb.)
  • Oktatás, Egészségügy (kórházak, klinikák, fogászati rendelők, iskolák, egyetemek, tanfolyamok stb.)
  • Pénzügyi szolgáltatások (bank, biztosítás, brókercégek stb.)
  • Sport, rekreáció (fitness terem, golf klub stb.)
  • Szórakoztató elektronikai eszközök
  • Vendéglátás, Turizmus (bárok, éttermek, kávézók, szállodák stb.)
  • Egyéb tartós fogyasztási cikkek
  • Egyéb


 B főkategória (médiatípus szerint)

  • Televízió
  • Rádió
  • Nyomtatott sajtó
  • Digitális megoldások (internetes és mobilcsatornákon futó kampányok)
  • Integrált megoldások (legalább 2 különböző médiumban párhozamosan futó tartalmi megoldások)
  • Egyéb (BTL, ambient, outdoor stb.)


 C főkategória (felhasznált eszköz szerint)

  • Szövegalapú megoldások és kampányok
  • Mozgóképalapú megoldások és kampányok
  • Hangalapú megoldások és kampányok
  • Saját felületeken (saját blog, honlap, újság) futó, az elérést elsősorban nem fizetett hirdetésekkel megvalósító tartalommarketing megoldások és kampányok
  • Vásárolt médiafelületen futó tartalmi megoldások és kampányok (native hirdetés vagy branded content)



Ugyanazon kampány kedvezményesen nevezhető párhuzamosan az A, B és C főkategóriák valamelyikébe, vagy akár mindhárom csoportba is beadható.

A nevezéseket elektronikusan kérjük eljuttatni a [email protected] email címre.

CMA 2016 Versenykiírás

hirdetés

letölthető fájlok

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30            
 
hirdetés

A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.