Díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy oldják meg kreatívan a hirdetői igények kiszolgálását, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak. A gyorsan változó médiapiacon az utóbbi időben egyre inkább terjednek a tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenések. Bár sokan a hagyományos értelemben vett független média meggyengüléseként tekintenek erre a jelenségre, nekünk meggyőződésünk, hogy létezik ennek a műfajnak olyan minőségi válfaja, ahol sem a hirdető, sem a médium, sem pedig a közönség érdekei nem szenvednek csorbát. A CMA 2016 versenyen ezeket a megoldásokat keressük és díjazzuk.
Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt?
Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.
Nevezési feltételek
Nevezhető bármely olyan médiatermék (pl. kiadvány, televíziós vagy rádiós műsor, videó, weboldal, blog, mikroblog, közösségioldal-csatorna, mobilapplikáció stb), vagy médiatermék részlete (például cikk, műsorszám), amely 2015. április 1. és a nevezési határidő lejárta előtt került nyilvánosságra Magyarországon, illetőleg magyarországi közönségnek is szánva.
Meghosszabított nevezési határidő: 2016. április 22.
Nevezési díj 34.900 Ft + áfa / nevezés 24.900 Ft + áfa / nevezés: ugyanazon kampány két főkategóriában való nevezése esetén 19.900 Ft + áfa / nevezés: ugyanazon kampány három főkategóriában való nevezése esetén
A Content+Marketing Award 2016 zsűrijének elnöke Kardos Gábor, a 444.hu, Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója.
Zsűritagok
Balaton Anita Café Pr, ügyvezető
Bíró Pál Google, Industry Head & Video Partnership Lead
Falvay László Young & Rubicam, kreatívigazgató
Gulyás János MEC, ügyvezető Igazgató
Kutas István Telenor, vállalati kommunikációs igazgató
Lengyel András Ringier Axel Springer Magyarország, hirdetési és marketing igazgató
Petrányi-Széll András PS:Provocative, partner
Szalai Balázs Next Wave Europe, Head of Content
Szigeti Péter Professional Publishing Hungary, tartalomfejlesztési vezető
Vándor Ágnes Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató
Weyer Balázs Főszerkesztők Fóruma, elnök
Content+Marketing Award 2016 díjátadó és workshop
Gyere el május 26-án az idén harmadszor meghirdetett Content+Marketing Award díjátadójára! Miért?
Az eredményhirdetés után néhány órás workshop keretében mutatjuk be a zsűri által kiválasztott legizgalmasabb, legkreatívabb és leghatékonyabb tartalomalapú marketingmegoldásokat.
Választ kaphatsz olyan kérdésekre, mint:
Milyen tartalommal lehet egy FMCG terméket a fogyasztók számára megfoghatóvá és érdekessé tenni?
Hogyan beszéljünk nyíltan egy sikamlós és sokak számára tabu női témáról?
Hogyan alkalmazza sikeresen egy művészeti tevékenységet folytató vállalat a content marketinget?
Adatgyűjtés tartalommarketing megoldásra.
Miért érdemes egy telekommunikációs vállalatnak edukációra ezt a megoldást alkalmaznia?
Hogyan lehet egy száraz pénzügyi tartalmat érdekessé tenni a fiatalok számára?
A workshop részvételi díja: 12 900 ft + áfa
A díjátadó mindenki számára ingyenes.
A CMA 2016 nevezési díja tartalmaz két belépőt a workshopra. További jegyeket a pályázók is igényelhetnek a [email protected] email címen.
B2B kommunikációs megoldások (ügynökségi és médiaszolgáltatások stb.)
Egyesületek, szervezetek (non-profit szervezetek tevékenységei)
Energiaszektor, építőipar
Eseményhelyszínek (stadionok, konferencia központok, centrumok stb.)
FMCG termékek
Gyógyszerek és gyógyászati készítmények
Ipar (ipari termékek)
IT/Telekommunikáció
Kiskereskedelem (gyógyszertárak, kis és nagy boltok stb.)
Környezetvédelem
Közlekedés (légitársaságok, metró, taxi-társaságok, busztársaságok stb.)
Lifestyle (szépségápolás, divat stb.)
Művészet, szórakozás (múzeum, színház, mozi, kalandpark stb.)
Oktatás, Egészségügy (kórházak, klinikák, fogászati rendelők, iskolák, egyetemek, tanfolyamok stb.)
Pénzügyi szolgáltatások (bank, biztosítás, brókercégek stb.)
Sport, rekreáció (fitness terem, golf klub stb.)
Szórakoztató elektronikai eszközök
Vendéglátás, Turizmus (bárok, éttermek, kávézók, szállodák stb.)
Egyéb tartós fogyasztási cikkek
Egyéb
B főkategória (médiatípus szerint)
Televízió
Rádió
Nyomtatott sajtó
Digitális megoldások (internetes és mobilcsatornákon futó kampányok)
Integrált megoldások (legalább 2 különböző médiumban párhozamosan futó tartalmi megoldások)
Egyéb (BTL, ambient, outdoor stb.)
C főkategória (felhasznált eszköz szerint)
Szövegalapú megoldások és kampányok
Mozgóképalapú megoldások és kampányok
Hangalapú megoldások és kampányok
Saját felületeken (saját blog, honlap, újság) futó, az elérést elsősorban nem fizetett hirdetésekkel megvalósító tartalommarketing megoldások és kampányok
Vásárolt médiafelületen futó tartalmi megoldások és kampányok (native hirdetés vagy branded content)
Ugyanazon kampány kedvezményesen nevezhető párhuzamosan az A, B és C főkategóriák valamelyikébe, vagy akár mindhárom csoportba is beadható.
A nevezéseket elektronikusan kérjük eljuttatni a [email protected] email címre.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.