Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Mindezzel milyen lehetőségek vannak a márkaépítésre? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia? Minden válasz a BOTWORLD-ön, a Kreatív és a Well közös workshopján!
DIGITÁLIS AUTOMATIZÁCIÓ A MARKETINGBEN /CHATBOTOK/
PROGRAM:
9.00 - 9.30Regisztráció
9.30 - 9.50A digitális marketing automatizáció részei és alkalmazási területei
Digital marketing hub bevezetése
Cloud megoldások
Social média platformok egyesítése
Előadó: Siegler Bálint, Business Unit Director - Attention CRM
9.55 - 10.15Mire való a chatbot és mikor érdemes használni?
Chatbot alapok
Miért éppen a chatbot? - Előnyök és hátrányok
Jelenlegi chatbot használati trendek: kommunikációs kampánykiegészítő vagy állandó funkcionális bot?
Mikor jön el az ideje a „komolyan” működő botoknak? Van-e jövője a voice botnak? Kiválthat-e appokat, dokumentációt, postázásokat?
Előadó: Nagy Nikolett, Marketing Group Head - Talk-A-Bot
10.20 - 10.40Magenta Vibe: exkluzív chatbot-marketing a nyári fesztiválszezonban
A Magenta Vibe chatbotja meglepetésekkel volt tele tavaly nyáron. Az egész koncepció úgy működött, mint egy zártkörű klub, amelyhez a telefon a kulcs. Fel kellett iratkozni a Magenta Vibe messenger botra, és utána várni, hogy jöjjenek az üzenetek. Azok pedig jöttek is, a fiatalok pedig imádták a Magyar Telekom aktivitását.
Előadó: Fejszák Judit, Event Expert - Magyar Telekom
10.45 - 11.05Chatbotok szerepe az ügyfélkapcsolatban
Ügyfelek elérése új csatornán keresztül
Robotügyfélszolgálat
Helyettesítheti-e a bot az embert?
Előadó: Svirzsovics Éva, Online marketing vezető - Danubius Hotels
11.05 - 11.35Kávészünet
11.35 - 11.55Hogyan kell felépíteni egy jó chatbot stratégiát és személyiséget?
Chatbot stratégiát befolyásoló tényezők
Alkalmazások, ügyfélélmény, UX
Bot személyiség és a márka kapcsolata
Faltól falig automatizált kommunikáció
Előadók: Barabás Rita, Cégvezető - Well Reklámügynökség
12.00 - 12.20Jog és adatvédelem a digitális automatizáció területén
12.25 - 13.10Mi a digitális automatizáció jövője? Merre tartanak a márkák és az ügynökségek ezen a fronton? Lesz-e valaha életszagú egy chatbottal való kommunikáció?
Gyakorlati tapasztalatok, várható trendek és megkerülhető buktatók. Lehetőségek és kockázatok - Kerekasztal beszélgetés
Résztvevők: Istvánffy Zoltán - Talk-A-Bot, további résztvevők felkérés alatt..
Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 14 900 Ft + áfa/fő Csoportos jegy (3 főtől): 12 900 Ft +áfa/fő
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozók (PPH Media és Well Reklámügynökség) adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)(https://www.well.hu/Adatkezel%C3%A9si_Szab%C3%A1lyzat_Well_Csoport.pdf)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
Teljes árú jegy: 14 900 Ft + áfa/fő Csoportos jegy (3 főtől): 12 900 Ft + áfa/fő
A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállalkozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozók (PPH Media és Well Reklámügynökség) adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)(https://www.well.hu/Adatkezel%C3%A9si_Szab%C3%A1lyzat_Well_Csoport.pdf)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.