Home Internal - céges belső kommunikáció a karenténban
Május 6-án, szerdán tartjuk a Kreatív és társlapunk, a HRPWR szervezésében első virtuális workshopunkat, a Home Internalt! Három magyar nagyvállalat, a MOL Magyarország, SPAR Magyarország, a Magyar Telekom és a CIB Bank mutatja be, ők hogyan szervezték és formálták át a vírushelyzet miatt a működésük belső kommunikációs részét.
Május 6-án, szerdán tartjuk a Kreatív és társlapunk, a HRPWR szervezésében első virtuális workshopunkat, a Home Internalt! A tavalyi nagysikerű belső kommunikációs workshopunkból a karanténhoz igazodva most egy online is teljesíthető egyórás etapot szervezünk.
Négy magyar nagyvállalat, a MOL Magyarország, a SPAR Magyarország, a Magyar Telekom és a CIB Bank mutatja be, ők hogyan szervezték és formálták át a vírushelyzet miatt a működésük belső kommunikációs részét.
Mi a közös a home office és a finomító kommunikációjában? Bakos Piroska, MOL Magyarország kommunikációs vezető és Ozoli Gábor, MOL vezető PR szakértő A MOL-csoport mintegy 9000 magyarországi munkatársa egyik napról a másikra kezdett el új munkarend szerint dolgozni. Ezért sokkal gyorsabb belsőkommunikációra van most szükség, ami hiteles, és bemutatja a kollégák új mindennapjait is. Új eszközök mellett néhány régi, bevált platformot is bevetettek, mert az a fontos, hogy ugyanúgy elérd és tájékoztasd a home office-ban, gyermekeivel otthon lévő számlázási kollégát, mint a telephelyen most is dolgozó üzemvezetőt.
Irodistáktól az áruházi dolgozókig Maczelka Márk, kommunikációs vezető, SPAR Magyarország Az áruházláncnál bejáratott csatornák élnek a különböző területeken dolgozó kollégák felé, akikből csak az üzletekben tízezernél is többen vannak. Hogyan vizsgáznak ezek a csatornák pandémia idején, és mit jelent a célcsoport-releváns belső kommunikáció?
Amikor a vállalati küldetés kézzelfoghatóvá válik Kutas István, vállalati kommunikációs igazgató, Magyar Telekom A Telekomnál gyakran beszélünk arról, hogy a szolgáltatásaink milyen sokat jelentenek az emberek számára, de a távmunka és távoktatás első napjaiban hirtelen minden kolléga megtapasztalta ezt. Hogyan segített minket a felelősségérzet, az intenzív vezetői kommunikáció és munkatársaink videói a válság első pillanataiban?
Amikor egy krízis lehetőség is Szinai Ádám, marketingkommunikációs és pr vezető, CIB Bank Ha a munkavállalóid 80%-a, mintegy 1600 kolléga hirtelen otthonról kell, hogy dolgozzon, az információkhoz való hozzáférés tekintetében is azonnal szintet kell lépni - avagy mobil alapú belső kommunikációs app bevezetése 2,5 hét alatt a CIB Bankban.
A workshop platformja a Cisco WebEx. Képben az előadókat látod majd, a többi nézővel nem foglaljuk a képernyődet, és téged sem látnak mások. A prezik után közös chatben lehet élőben kérdezni az előadóktól.
Jelentkezés: A jegyvásárlásért kattints a 'Jelentkezem' gombra, a jegy nevére itt a leírásban vagy az esemény tetején található sárga gombokra. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A jegyvásárlásért kattints a 'Jelentkezem' gombra, a jegy nevére itt a leírásban vagy az esemény tetején található sárga gombokra. A regisztráció online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással történik, melyről a megrendelő számlát kap a megadott e-mail címre. A befizetett regisztrációs díj alapján a résztvevőt szintén e-mailen értesítjük a belépéssel kapcsolatos információkról és a konferencia eléréséről.
A jelentkezéssel Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.
A december végén megjelent jogszabály változások, így a fix díj elvonása, és az új indikátor rendszer bevezetése korántsem segíti a magyar közfinanszírozott alapellátás működését.