hirdetés
2024. április. 18., csütörtök - Andrea, Ilma.

Tudom, mit veszel jövő nyáron! Digitális lábnyomok a gyógyszeripari marketing szolgálatában

Hogyan befolyásolja a közösségi média a betegek termék választásait?

 

A betegek ma már leginkább saját információikra támaszkodva választják ki a számukra legmegfelelőbb termékeket. A fórumokon, blogokon a felhasználók konkrét termékneveket említenek meg, fontos kérdéseket tesznek fel a használattal kapcsoaltban, a tünetek enyhítésére vonatkozó tippeket adnak egymásnak, termékajánlásokat fogalmaznak meg, kiemelkedő klinikákat és szakértőket keresnek a legkülönfélébb betegségekhez. 

Workshopunk során az alábbi kérdésekre kaphat választ

  • Hogyan befolyásolja a közösségi média a betegek termék választásait?
  • Milyen témákkal fog a beteg először találkozni az online térben amennyiben tünetek alapján keres?
    • Milyen új interakciók jönnek létre fogyasztók termékek között a közösségi médiaterekben? Ezek az interakciók mennyire kontrollálhatók?
    • Mit jelent az online community management a gyakorlatban?
    • Mit jelent a stratégiai tervezés a social média korában?
    • Mit tegyek, ha nem reklámozhatok?
    • Hogyan befolyásolják a közösségi média rejtett hálózatai egy-egy termék elterjedését?

BŐVEBB INFROMÁCIÓÉRT KATTINTSON IDE! 

IDŐPONT és HELYSZÍN: 

2013. október 30. 9:00-12:30; Margitsziget, Danubius Health Spa Resort Margitsziget

Jelentkezni e-mailben a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.   címen lehet, 2013 október 25-ig! A workshopon való részvétel ingyenes!

cimkék

hirdetés

Könyveink