hirdetés
hirdetés
2024. március. 28., csütörtök - Gedeon, Johanna.
hirdetés

Kinek éri meg igazán gyógyturizmust csinálnia?

Második alkalommal szervezték meg, közel 600 delegátus részvételével a Maláj Egészségturisztikai Expot és Konferenciát Kuala Lumpurban.

Az esemény tökéletes leképezése volt annak a kormányzati szinten is egyértelműen tapasztalható elkötelezettségnek és célirányos fejlesztési munkának, amelyet a Maláj Egészsgéturisztikai Bizottság (MHTC) munkáját jellemzi. Az MHTC-nek több, mint 40 (!) munkatársa dolgozik azon, hogy a közel 150 magánkórház egészségügyi szolgáltatásait bemutassa és népszerűsítse.

Az expo nagyszabású voltát mi sem bizonyítja, hogy az angol nyelvű szekciók mellett párhuzamosan voltak mandarin, japán, indonéz és arab nyelvű szekciók is.

Az MHTC vezetője záróbeszédében olyan témakörökre is felhívta a figyelmet, amelyek a magyarországi gyakorlat számára is megszívlelendőek. Dr Mary Wong szerint azon országoknak van esélye a nemzetközi gyógyturizmus piacán, amelyek saját lakosságuk számára is ugyanolyan szinten képesek egészségügyi szolgáltatásokat nyújtani, mint amit az odaérkező turisták számára kínálnak.

 Egészségturizmus konferencia november 14-én!

Amiről szó lesz:
Az egészségügyi turizmus nemzetközi tendenciái • mutatói, irányai • Az európai és keleti piacok általános egészségipari szinergiái • Exportképes magyar szolgáltatások • Best practice-k az egészségügyi turizmus promóciójában: Törökország, Németország, Lengyelország, Katalónia

 A részletes programért kattintson ide!

  

Az MHTC új stratégiája szerint pedig azt várják el a kórházaktól, hogy ne minden területet kínáljanak a gyógyturistáknak, hanem csak kifejezetten azt/azokat, amely(ek)ben valóban kiemelkedő szintű gyakorlatuk és tapasztalataik vannak. Azaz elvárják a nagyon fókuszált termék/szegmens mix kialakítását.

Az MHTC is úgy gondolja, hogy a kórházak és a klinikák mellett új szolgáltatásokat is kínálniuk kell a nemzetközi gyógyturistáknak és ezen összetett termékek lehetőségeit mutatta be előadásában Puczkó László (Xellum Kft.).

(forrás: Turizmus Online)
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés