hirdetés
hirdetés
2024. április. 24., szerda - György.
hirdetés

A Sanofi ügynökséget választott a Született Anyukák klubjának

A Neo Interactive meghívásos tenderen nyerte el a Sanofi-Aventis Született Anyukák klubja címen futó Facebook-oldalához kapcsolódó közösségimédia-feladatokat - írja a Kreatív.

Született Anyukák klubja Facebook-oldalt 2010-ben indította a Sanofi, a gyermeküket váró és kisgyermekes anyukáknak: egészségügyi és életmód tematikájú edukációs oldal a gyógyszervállalat első közösségimédia-aktivitása Magyarországon, amelyen tavaly a Carnation és a Café dolgozott. Az idei évtől a tender eredményeinek megfelelően a Neo Interactive látja el a klubhoz tartozó feladatokat, a megbízás határozatlan időre szól.

A digitális reklámügynökség feladata, hogy minden nap hasznos információkkal, jó tanácsokkal és színes hírekkel lássa el a csoport tagjait, továbbá alkalmazásokat fejlesszen. Ez utóbbiak közül a legújabb A hónap babája címmel február utolsó hetében indult.

A teljes cikk a Kreatívon olvasható.

(forrás: Kreatív Online)
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés