hirdetés
hirdetés
2024. április. 25., csütörtök - Márk.
hirdetés

A jó headline beszélget a képpel

Hiába futott a Gaviscon reklámszpotja tavaly 30 ezerszer, a Gyógyszerkommunikációs Konferencia résztvevői nem ismerték fel a benne szereplő férfit egy kiragadott képen. Ez jól példázta azt, hogy az üzenet átadásához erős karakterekre és sztorira van szükség. Tudósítás.

A teljes cikket csak regisztrált felhasználóink olvashatják. Kérjük jelentkezzen be az oldalra vagy regisztráljon!

A kulcsos tartalmak megtekintéséhez orvosi regisztráció (pecsétszám) szükséges, amely ingyenes és csak 2 percet vesz igénybe.
E-mail cím:
Jelszó:
Molnár Kinga
a szerző cikkei

Fekete Gergely
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
hirdetés